Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden een fijn verblijf bij dit hotel. We hadden een senior deluxe room, en ik raad aan om dit ook minimaal te nemen (deze kamer vonden wij al redelijk klein). Vriendelijke werknemers (vooral gesproken met Sen), staan altijd voor je klaar. Je kan heerlijk lunchen en avondeten in het hotel, echt een aanrader. Hotel ligt ietsje buiten het centrum maar je kan een gratis fiets pakken of een taxi (rond 20/30k). Beschikt over een zwembad (deze kan soms wel wat vol zijn met gasten). Dit hotel is een aanrader voor een paar nachtjes hoi an.

Datum van verblijf: augustus 2019
RVaatstra, Guest Relations Manager van Belle Maison Hadana Hoi An Resort & Spa managed by H&K Hospitality, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2019

Dear Valued Guest,

Warmest greeting from Belle Maison Hadana Hoi An Resort & Spa!

Thank you for choosing our resort during your stay and taking the time to share your feedback on Tripadvisor with us. We are very delighted to hear that you are satisfied with our room and the friendliness of our team members. Your feedback will be shared with the team to courage them on their good work.
We look forward to welcoming you again in the near future.

Beoordeeld op 15 juli 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel, mooi zwembad maar wel vaak druk en kleine kinderen rond, mooie propere kamer met airco, uitgebreid ontbijt en dinner is ook in orde, zeer vriendelijk personeel die graag praatjes slaan, boeiend gesprek gehad met Tam.

Datum van verblijf: juli 2019
RVaatstra, Giám đốc quan hệ khách hàng van Belle Maison Hadana Hoi An Resort & Spa managed by H&K Hospitality, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2019

Dear Valued Guest,

Warmest greeting from Belle Maison Hadana Hoi An Resort & Spa !
Thank you for your fantastic review regarding your recent stay with us. It goes clearly that you had a wonderful experience and appreciated the room, breakfast and our friendly team members. I will definitely share your inspiring comments to the team, especially Tam.
We look forward for your return to Belle Maison Hadana Hoi An Resort & Spa in the future.

Beoordeeld op 14 juli 2019

Fantastisch personeel, zeer vriendelijk en zeer open. Boeiend gesprek met een van de werknemers: Tam. Mooi zwembad wat zeer verfrissend. Ontbijt ook in orde; afwisseling van Europees en Vietnamees. Kamers zijn proper en voorzien van al het nodige.

Datum van verblijf: juli 2019

Dear Valued Guest,

Warmest greeting from Belle Maison Hadana Hoi An Resort & Spa !

Thank you very much for your beautiful review of our hotel.
It’s clear that you really enjoyed your stay here and I would like to say that the entire team thoroughly enjoyed having you as our guests. Your kind words have been passed to our team to motivate them on keeping up the good work, especially Tam.
We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.

Beoordeeld op 5 april 2019 via mobiele applicatie

We hebben een heerlijke tijd gehad in dit hotel. De fijne relaxte sfeer, de prettige en vriendelijke medewerkers ( Selena & Tham in het bijzonder ) en het waanzinnige ontbijt! De kamers en het hotel zijn schoon. Kortom een top hotel!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 3 april 2019 via mobiele applicatie

Super fijn hotel met brandschone kamers en een waanzinnig ontbijt. Leuke gesprekken gehad met het personeel: Tham en Selena. Ze zijn erg hulpvaardig. Fietsen zijn gratis te leen waarmee je heel snel in het centrum bent. Heerlijk zwembad. gesprekken gehad met het personeel: Tham en Selena. Ze zijn erg hulpvaardig. Fietsen zijn gratis te leen waarmee je heel snel in het centrum bent. Heerlijk zwembad. Een en al lof!

Datum van verblijf: april 2019
RVaatstra, Giám đốc quan hệ khách hàng van Belle Maison Hadana Hoi An Resort & Spa managed by H&K Hospitality, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2019

Dear Valued Guest,

We would love to express our warmest thanks for choosing Belle Maison Hadana Resort on your vacation and your nice comment. It is our great pleasure to learn that our accommodation and services touched your satisfaction. It is also a source of motivation for us to always create memorable moments for our customers.
We look forward to serving you again for your next visit to Hoi An.