TripAdvisor
Vandaag geopend: 08:30 - 20:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Sarah & Madonna

Mijn man en ik werden door Madonna en Sarah geholpen in de keuzen naar een kostuum. Vanaf de start ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
kimtJ2519YN
Dong Hoi, Vietnam
via mobiele applicatie
Goede service, geweldig resultaat!

Beoordeeld op 28 september 2019

vanaf 6,00 US$
vanaf 25,00 US$
vanaf 32,00 US$
Beoordeeld op 28 september 2019 via mobiele applicatie

Ik heb hier onder begeleiding van Lucy twee maatpakken laten maken. De ervaring was zeer goed, van het uitkiezen van de stof tot aan de precieze aanpassingen (die overigens vaak werden voorgesteld door Lucy en Beyonce). Ik ben een vrij kieskeurige klant en het eindresultaat is geweldig. Ik zou Tuong Tailor zeker aanraden!

Datum van activiteit: september 2019
Tuong N, Owner van Tuong Tailor, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Dear Adesh,

Thank you for choosing Tuong Tailor and sharing your excellent rating on our page. We’re glad to hear that you were happy with our service and the items made. We look forward to serving you again next time.

Beoordeeld op 26 september 2019 via mobiele applicatie

Hier een mooi damespak en een broek laten maken. Super leuke ervaring om zelf de stof uit te kunnen kiezen en alles te kunnen aanpassen aan je eigen wensen. Ik werd geholpen door Kim die duidelijk ervaren en gespecialiseerd was. Ze kwam met eigen input en hielp me zo om de kleding naar mijn wensen te krijgen. 3 keer gepast om zo alles perfect te laten zitten. Hierbij kregen we elke keer een koud flesje water. Tijdens het passen ook weer super geholpen door Kim en Beyonce. Ze nemen de tijd voor je en ze zijn pas tevreden wanneer jij tevreden bent. Als je kleding wilt laten maken zou ik Tuong zeker aanraden!

Datum van activiteit: september 2019
Tuong N, Owner van Tuong Tailor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2019

Dear Lieke,

Thank you for choosing Tuong Tailor and sharing your excellent rating on our page. We’re glad to hear that you were happy with our quality and had a nice experience tailoring here. We look forward to serving you again next time.

Beoordeeld op 24 september 2019

Een maatpak laten maken in deze winkel. Iedereen krijgt een persoonlijke tailor bij het binnenkomen van de winkel. ik werd geholpen door Kim, waarvan ik zeer tevreden ben. Zeer goede professionele service en super vriendelijk. Sowieso een aanrader!

Dear Robbe,

Thank you for choosing Tuong Tailor and sharing your excellent rating on our page. We’re glad to hear that you were very satisfied with our professional and friendly service. We look forward to serving you again next time.

Beoordeeld op 10 augustus 2019

We spendeerden 3 dagen in Hoi An, waarvan we op de eerste avond al, op aanraden van de staf van het hotel, in deze boetiek belandden. Ik zocht een jurkje uit, niet standaard en niet gemakkelijk te maken. Ik werd heel fijn geholpen. Er werd de tijd genomen om verschillende stoffen uit te proberen. Vervolgens werden mijn maten met alle precisie opgemeten. Aangezien we niet heel lang in Hoi An verbleven en het passen de volgende dag niet doorging omdat het jurkje nog niet klaar was vanwege een stroomstoring, vreesde ik ervoor dat het niet goed zou komen. Niets bleek minder waar. De volgende dag kon ik uitgebreid het jurkje passen. Het was nog niet helemaal naar de zin van het winkelpersoneel dus ging de maakster, Mai, weer als de wiedeweerga aan de slag met de laatste aanpassingen. Nog geen 20 minuten later kon ik het jurkje nogmaals passen en het zit als gegoten. Een echte aanrader!! (Betere foto’s volgen ;))

Datum van activiteit: augustus 2019
Tuong N, Owner van Tuong Tailor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2019

Dear Else,

Thank you for choosing Tuong Tailor and sharing your excellent rating on our page. We’re glad to hear that our service was supper, the atmosphere cozy and clothing was of excellent quality. We look forward to serving you again next time.

Beoordeeld op 1 augustus 2019

Proffesioneel en goede service door Mai en Lisa. 2 mooie pakken laten maken en erg tevreden met het resultant.

Datum van activiteit: augustus 2019