TripAdvisor
Vandaag geopend: 08:30 - 20:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Sarah & Madonna

Mijn man en ik werden door Madonna en Sarah geholpen in de keuzen naar een kostuum. Vanaf de start ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
kimtJ2519YN
Dong Hoi, Vietnam
via mobiele applicatie
Super mooie kleding van mooie kwaliteit

Ik heb een winterjas en een jumpsuit laten maken. De winterjas was bij eerste keer passen iets te ... meer lezen

Beoordeeld op 14 oktober 2019

132 beoordelingen
vanaf 16,00 US$
vanaf 30,70 US$
Beoordeeld op 16 juli 2019 via mobiele applicatie

Ik heb een prachtig pak een een blouse laten maken. Eerst de stof uitgekozen en alles aangemeten. De dag daarna kon ik mijn pak al komen passen! Toen moesten ze nog het een en ander verstellen. Na twee dagen heb ik mijn pak opgehaald en ik ben er super blij mee. Ik ben geholpen door Mymy, super vriendelijk en ze nemen echt de tijd voor je om uit te kiezen wat je wil. Ze komt ook met eigen ideeën. Al met al, zeker een aanrader!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 31 mei 2019 via mobiele applicatie

Een pak laten maken voor in Nederland, vanaf het begin super goed geholpen door madona. Prijs kwaliteit is super en de kwaliteit van de service is nog veel beter. Zou het iedereen aanraden hier heen te gaan!

Datum van activiteit: mei 2019
Tuong N, Owner van Tuong Tailor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2019

Dear Walter,

Thank you for choosing Tuong Tailor and sharing your excellent rating on our page. We’re glad to hear from you that "Price quality is super and the quality of service is even better". We look forward to serving you again next time.

Kind regards,

Tuong Tailor

Beoordeeld op 1 mei 2019

Ik werd uitstekend geholpen door Madonna. Zij is een zeer geoefende verkoopster die uitstekend in staat is de kleding op te meten en goede adviezen geeft. Ben in drie dagen drie keer terug geweest voor een eerste, tweede en laatste fit. Madonna werkt zeer efficiënt maar heeft ook heel veel humor. Het was een zeer bijzondere ervaring. Ben heel bennieuwd hoe de kostuums in het echt zullen dragen. De eerste indrukken zijn heel goed.

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 1 mei 2019 via mobiele applicatie

Erg goed en vakkundig geholpen door Madona! Zeer veel keuze in stoffen. Snel en efficiënt en bovenal heel vriendelijk.
Super!

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 4 maart 2019 via mobiele applicatie

Zeer goede service en professioneel personeel, ben geholpen door madona en ze wist precies wat ik wilde, had een voorbeeld plaatje meegenomen en mijn jurk was boven verwachting!

Datum van activiteit: maart 2019
Tuong N, Owner van Tuong Tailor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2019

Dear Danielle,

Thank you for choosing Tuong Tailor and sharing your excellent rating on our page. We’re glad to hear that you were happy with our service and the ""Beautiful dress"" made. We look forward to serving you again next time.

Kind regards,

Tuong Tailor