Beoordeeld op 31 juli 2019 via mobiele applicatie

Met een groepsrondreis dit hotel bezocht. Gebleken is dat er een erg groot verschil is in kamers. Helaas hadden wij een oude kamer met een nog oudere badkamer. De badkamer was erg slecht en is nodig aan vervanging toe. De tuin rondom het complex is mooi aangelegd. Massage bij Jasmine prima! De eerste dag dat we er waren was het zwembadwater zeer warm. Tweede dag iets koeler. Op sommige kamers stikte het van de hagedissen.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 21 juni 2019

Bij aankomst enorm enthousiast ontvangen door Mr Music en Ms Thu. Twee nachten verbleven, zeer net en mooi hotel met uitstekende kamers en vriendelijk personeel. Locatie ook prima, 1,5km van het gezelligste stukje Hoi An. Ik kan Phu Thing (en Hoi An zelf) alleen maar aanraden.

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 april 2019 via mobiele applicatie

Bij aankomst werd ons en gelijk gevraagd of we een kamerupdate wilden. Wij zouden er vijf nachten slapen. De standaardkamer bekeken. Uiteindelijk de veel grotere update kamer genomen. Dat was het geringe prijsverschil absoluut waard. Hele grote kamer met ruim balkon en zeer ruime badkamer. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en goed van kwaliteit. Ruime eetgelegenheid. Het hotel wordt goed onderhouden en is zeer schoon. Aan en in het zwembad is het goed vertoeven. Het oude centrum van Hoi An ligt op 20 minuten lopen. We hebben een prima verblijf gehad in dit hotel.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 22 november 2018 via mobiele applicatie

Ruime kamers groot (erg hard) bed. Mooi zwembad, Goed ontbijt. Prettige rustige sfeer aan drukke straat. Vriendelijk behulpzaam personeel.
Een minpunt is internet. Veel verschillend benoemde access points geen van alle werkte alleen die bij receptie.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 29 oktober 2018 via mobiele applicatie

We hebben een erg fijn verblijf gehad. Mr. Music heeft ons vriendelijk ontvangen bij de receptie en hij heeft ons een upgrade gegeven naar een erg mooie kamer. Ook de tuin van het hotel en het zwembad is een fijne plek om te verblijven. We hebben hier gratis fietsen kunnen huren om de omgeving van Hoi An te kunnen verkennen, zeker een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2018
PhuThinh2, Front Office Manager van Phu Thinh Boutique Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2018

Dear Kyra,

It was our great pleasure to welcome you to stay at Phu Thinh Boutique Resort & Spa as your mention " welcome in paradise". We highly appreciate your kind compliments to our garden, pool and staff which make your stay more comfortable and relaxing that is our main purpose in the tourism industry.

Once again, thank you for your recent stay and look forward to welcoming you back in the near future.

Kind regards,
Duong Thi Hai (Mrs.)