Beoordeeld op 7 augustus 2016

Wij verbleven 5 nachten in dit hotel. Ontvangst was prima. De kamer was ruim met een balkon met 1 stoel. De kamer was schoon en voorzien van alles wat je nodig hebt. De WiFi was niet altijd even snel en mailtjes kon ik niet verzonden krijgen. De matrassen waren prima. De badkamer zag er netjes uit maar het douchegordijn en douche in bad met badmat geeft toch een mindere uitstraling. Het geheel was onhandig gemaakt waardoor na het douchen de hele badkamervloer nat was. Goede airco, ook niet onbelangrijk als het buiten 38 graden is. Het zwembad was door dit warme weer warm en niet helder. Het ontbijt is uitgebreid en lekker. Je kunt buiten in de mooi aangelegde tuin ontbijten en het personeel is zeer vriendelijk. Het hotel is ruim opgezet met veel groen, palmbomen en verschillende eet- en drinkgelegenheden. En je bent binnen een paar minuten Iopen in het oude centrum. Prima locatie dus!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 22 juli 2016 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met vriendelijk personeel.
Het hotel ziet er super verzorgd uit en heeft een prachtige uitstraling.
Het zwembad was super en de kamers waren zeer mooi en schoon.
De ligging van het hotel is ook prachtig, je loopt zo de oude stad in dus hoeft niet te reizen door de stad.
Dit hotel is prachtig en zeker de moeite waard!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 11 januari 2015

Een hotel met een mooi zwembad en een mooie tuin.Uitstekend ontbijt,vriendelijk personeel.Zeer grote kamer met bad en douche.Het hotel is gelegen tenmidden van Hoi an winkeltjes, alles is op wandelafstand. Hoi a is een rustig stadje waar enkel smorgens en savonds tussen bepaalde uren brommers rijden.S'avonds is hoi An heel sfeervol, alle lampionnetjes aan de winkels branden,er is een klein marktje en vooral lekkere restaurantjes.
De kamers van het hotel waren zeer goed onderhouden,verse bloemen op de kamer en al het nodige,de kamers zijn modern maar stijlvol ingericht. Gaan zeker terug.

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 27 april 2013

Een prima hotel, vriendelijke ontvangst. Schitterende tuin met mooi zwembad. Goede kamer. Uitstekende ontbijtmogelijkheden. Het was heerlijk om in de tuin te eten. Andere maaltijden ook prima. Ligging goed. Helaas maar 2 nachten gebleven, was veel te kort. Hoi An is een heel leuk plaatsje. 'S avonds sfeervol. Overdag fietsen door de reisvelden en omgeving. Top!

Datum van verblijf: maart 2013
Beoordeeld op 14 april 2013

Wij verbleven 5 dagen in het Hoi An historic hotel. Heel schoon, mooi hotel met pima ontbijt. Wij gaan er altijd zelf op uit, maken geen gebruik van excusies en dergelijke. Nou dan is de vriendelijkheid in één keer weg. Je moet het zelf maar uitzoeken. De dag van vertrek hadden wij een late vlucht en we moesten omkleden in de hal van het hotel, we hebben teon maar gebruik gemaakt van de openbare toiletten. Er werd niet gezegd dat ze een kamer hadden hiervoor, want ja wij hadden alleen gebruik gemaakt van de kamer en niets extra's geboekt. We hebben nog wel gevraagd wat het vervoer nar het vliegveld kostte, maar zij vroegen 42 US dollar en aan de overkant van de straat was de prijs USD 15. Dit verschil was te groot dus daar hebben we ook geen gebruik van gemaakt. De liefste was de mevrouw die onze kamer schoon maakte. Haar hebben wij de fooien gegeven, de rest verdiende het niet. Kortom een mooi schoon hotel in het centrum, mooi zwembad en een prima ontbijt, alleen is er gemaakte vriendelijkheid. Heel jammer, dit hebben wij in de rest van Vietnam niet meegemaakt en daar lag de prijs van de kamers een stuk lager. Wij hebben dit hotel geboekt voor de ligging, maar er zijn veel betere, wij gaan hier nooit meer terug.

Datum van verblijf: april 2013