TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk gegeten!”

Nhu Bau Resturant (family Kitchen)
Geclassificeerd als nr. 33 van 1.254 Restaurants in Hoi An
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
8 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk familierestaurant! Hebben echt heerlijk gegeten. Na 2 weken Vietnam is dit zeker het lekkerste restaurant. Wij zijn dol op vis, wat hier erg lekker en vers was. De clams, scallops en hotpot kan ik zeker aanraden! Vanavond gaan we er opnieuw naar toe. De familie was zo lief en hartelijk, dat we graag onze laatste avond hier nog een keer gaan eten.

Datum van bezoek: januari 2017

9 oktober 2016 beoordeeld

Heerlijke vietnamese streetfood! Simpele maar zalige gerechten, met liefde bereid door de hele familie.

14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader voor visgerechten, hadden de gegrilde garnalen genomen en gegrilde Coquilles (zo ontzettend lekker) en als hoofdgerecht deelden we met twee een seafood HotPot waarbij je zelf de vis en zeevruchten en groenten moest koken in de HotPot met heerlijke kruiden. Personeel wilde graag helpen waar nodig bij de bereiding. Restaurant is van een lieve familie en staan meteen voor je klaar. Aanrader!

9 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In de avond hier gegeten. Het was erg lekker. We hadden de grilled scallops, shrimp with chili and salt en de mixed seafood hotpot. Allemaal geweldige smaken. Als je van vis houdt is dit zeker een aanrader maar de andere gerechten zijn vast ook geweldig. De mango yoghurt shake is ook erg lekker!

7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij dit leuke restaurantje. Erg vriendelijke eigenaar die er alles aan doet om het zijn gasten naar de zin te maken. Prima kwaliteit voor een zeer redelijke prijs. Top!!

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Nhu Bau Resturant (family Kitchen) bekeken, bekeken ook

In Nhu Bau Resturant (family Kitchen) geweest? Deel je ervaringen!