Vandaag geopend: 09:00 - 21:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Betaalbare snelle service, en gezellig

We zijn hier super goed geholpen. De vrouw die ons heeft geholpen snapte precies wat we wilden ... meer lezen

Beoordeeld op 18 maart 2020
manongh2
Da Nang, Vietnam
via mobiele applicatie
5 pakken in een korte tijd!

Ik en mijn vriendin zijn heel goed en snel geholpen door Anh & Hoa. Binnen 1 dag hadden ze al een ... meer lezen

Beoordeeld op 17 maart 2020

Les lantaarns maken
701 beoordelingen
vanaf 16,42 US$
Beoordeeld op 15 maart 2020

Bij binnenkomst werden we meteen uitstekend geholpen. Ik werd door Ha geholpen. Ze is zeer professioneel en spreekt goed Engels. Ook bij het terugkomen voor het passen en aanpassen was iedereen even vriendelijk en het eindresultaat is top voor een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Top!

Beoordeeld op 11 maart 2020

Ik ben hier geweest om een pak aan te laten meten, de mensen zijn behulpzaam en vriendelijk. Het was best druk, waardoor het personeel veel dingen tegelijk aan het doen was. Het eindresultaat is zeer mooi geworden en ik ben zeer tevreden. Het pak is in no time klaar! Hoa heeft me goed geholpen met de wensen die ik had voor het pak.

Beoordeeld op 11 maart 2020

Op woensdagavond naar Ba Ri gegaan om een pak te laten maken. Uiteindelijk werden het er twee. De dag er na 2 keer daar geweesr om te passen en het pak weer aan te passen. Uiteindelijk binnen 1.5 dag 2 geweldige pakken laten maken. Hoa heeft me geholpen een erg leuke, lieve spontane vrouw. Een echte aanrader om hier naar toe te gaan wanneer je een pak wilt!!!

Beoordeeld op 9 maart 2020 via mobiele applicatie

Een dames en herenpak laten maken bij Ba Ri. ‘s Avonds om 20.00u binnengestapt en de volgende dag om 10.00u konden we al voor het eerst komen passen. Na wat kleine aanpassingen waren onze pakken klaar. Super snel, hele aardige mensen en allebei een mooi pak.

Beoordeeld op 7 maart 2020 via mobiele applicatie

Fantastische service, top personeel kunnen wij nog wat van leren, echt topkwaliteit met veel geduld en vakmanschap