Beoordeeld op 13 november 2014 via mobiele applicatie

In eerste instantie geboekt voor 2 nachten maar al snel het verblijf verlengt.

De prijs / kwaliteit verhouding is zeer hoog. Kamer is modern, ruim, mooi en schoon. Badkamer is ruim, enkel de douche heeft wat kuren en de temperatuur is niet constant.

Kamers Zijn wel gehorig, alles wat op de gang gebeurd hoor je letterlijk in je bed. Als de tv aanstaat in de kamer naast je kan je ook mee genieten... Oordoppen mee dus als je rustig wilt slapen.

Locatie is op fiets afstand ( gratis fietsen lenen! ) van zowel het strand als het oude centrum.

Ontbijt kan je uit diverse items kiezen en is heerlijk.

De dames van de receptie zijn super aardig.

Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 13 november 2014 via mobiele applicatie

Prima hotel met prima kamers. De bedden slapen prima, de kamer en badkamer zijn ruim en schoon. Nadeel is de douche, welke steeds warm en koud wordt, en dat de kamers vrij gehorig zijn.

Het hotel is goed gelegen, tussen het oude centrum en het strand. Beide heel goed te bereiken met de fiets welke gratis te lenen zijn.

Vriendelijk personeel, behulpzaam en gastvrij. Uitgenodigd voor een stukje taart ivm de verjaardag van een van de frontdesk dames. Erg leuk!

Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 23 september 2014 via mobiele applicatie

Goed hotel op een handige plek op loopafstand van het centrum en 20 min per fiets naar het strand. Vriendelijke staff en heerlijk ontbijt. Wel een drukke weg maar wij hadden een kamer aan de achterkant dus heerlijk rustig.

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 8 juli 2014

Wij hebben drie nachten geslapen in het Vaia Boutique Hotel. Een erg net en comfortabel hotel met vriendelijke en hulpvaardige medewerkers. Zo hebben zij ons geholpen met een pakket versturen naar huis.
Het hotel is meer luxe dan de budgethotels en daardoor ook iets duurder maar is deze extra kosten zeer zeker waard, aanrader!

Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 20 mei 2014 via mobiele applicatie

We hadden een erg aangenaam verblijf bij Vaia boutique !! Na 1nacht besloten we om 3 ipv 2 nachten te blijven. Ruime kamer met zeer mooie en propere badkamer (met eindelijk een douche die hoog genoeg was), beste airco tot dusver (ideale temperatuur, niet te sterk of lawaaierig s nachts), heerlijk ontbijt met verschillende keuzes waaronder muesli met vers fruit en yoghurt. Zeer vriendelijk personeel en fietsen altijd ter beschikking. Op amper 5 minuten van het hartje centrum van Hoi An en op 3 km van het strand aan de andere kant. Pick up naar airport Danang voor 17 dollar. Aanrader !!!

Datum van verblijf: mei 2014