Beoordeeld op 27 februari 2018

Wij hadden een ruime kamer op de begane grond met een zitje ervoor, waar vandaan je zo naar het zwembad en de tuin kon lopen. Wifi ontvangst is goed. Het bed werd ’s ochtends leuk opgemaakt met bloemblaadjes en dier figuurtjes van handdoeken.
In de tuin, die grenst aan de rivier, worden ’s middags kleine hapjes klaargemaakt, die je gratis kunt proeven. Vanuit deze tuin kun je ook ’s ochtends een gratis boottochtje van ca. 45 minuten over de rivier maken. Wel van tevoren even aanmelden bij de receptie. Er is een kleine fitness ruimte aanwezig.
Het ontbijt biedt een ruime keuze (o.a. pannenkoeken). Omdat je vlak bij het historische centrum van Hoi An (met Japanse brug) zit met zijn vele restaurantjes, hebben wij alleen de laatste avond in het hotel gegeten. Dit was goed.
Je zit echt overal vlakbij. Lopend ben je op de night market binnen 5 minuten. Bij de Japanse brug binnen 10 minuten. Het is een heel leuk, gezellig stadje. Vooral ’s avonds als de lampionnetjes aan gaan is het heel sfeervol.
Tegenover het hotel zit een klein winkeltje: mrs. Sa. Daar kun je de was afgeven, wat drinken halen of een fiets huren.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

Het hotel zit om de hoek bij de rivier met de bekende brug. Het is erg mooi met een grote tuin waaraan alle kamers liggen. In het midden zit een groot zwembad, dit is wel aan de warme kant. Ook is er nog een klein zwembad om pootje te baden. Het ontbijt is goed verzorgd, alles is aanwezig!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 5 mei 2017 via mobiele applicatie

Wij kozen dit hotel voor een korte tussenstop van 3 dagen op onze Vietnamreis. Gelegen op een prachtige locatie aan de rivier en toch op zeer korte wandelafstand van de oude stad. Wij hadden een deluxe kamer met zicht op het zwembad geboekt en werden niet teleurgesteld: een mooie, ruime en sfeervolle kamer met een heel ruime inloopdouche. Het ontbijt is erg uitgebreid met alles wat je maar kan wensen. De bediening is erg vriendelijk en professioneel. Elke namiddag worden de gasten in de tuin getrakteerd op een vieruurtje met lokale gerechtjes, zelfs begeleid met live muziek. Wij namen ook 1 keer lunch en kozen een tafeltje vlak aan de rivier met een prachtig uitzicht waar onze pizza heerlijk smaakte.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 13 december 2015 via mobiele applicatie

Wat een waanzinnig fijn hotel. Schone kamers, mooie tuin, groot zwembad. Zeer vriendelijk en professioneel personeel! Uiterst servicegericht. Bij het ontbijt heb ik een kan kokende koffie over mijn hand gegoten. Het personeel heeft meteen zeer bekwaam en betrokken gereageerd. Er is ijswater voor me gehaald en een zalf tegen brandwonden die de koks ook gebruiken. 8 man personeel stond aan de tafel om te checken hoe het ging. Er is werkelijk waar niets aan te merken op dit hotel. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 14 november 2015 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, gelegen aan rivier. Kamers liggen rondom zwembad en zijn van alle gemakken voorziem. 's Ochtends ruim keus aan ontbijtbuffet, voor lunch ruime keuze in westerse en oosterse gerechten. Zwembad en tuin worden keurig onderhouden. Om 5uur wordt streetfood geserveerd ( gratis ) aan rand van rivier, heerlijke ervaring

Datum van verblijf: november 2015