TripAdvisor

Keukens: Vietnamees, Hedendaags
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
12 augustus 2019 beoordeeld

Toevallig hier beland omdat we dorst hadden en het "happy hour" ons naar binnen trok. De gezellige inrichting en het vriendelijke personeel brachten ons ertoe de volgende avond hier terug te keren. En de avond daarna zijn we gewoon nog een keer terug gegaan! Het is echt een fijne plek voor een lekker Vietnamees diner (en het enige restaurant tijdens onze reis in Vietnam waar we voor het diner nog een keer terug zijn gekeerd!). De bediening is uitstekend, het eten is goed verzorgd en zeer smaakvol. Met ons gezin (zes personen) werden we op onze wenken bediend. Persoonlijke aanpassingen aan het menu waren geen probleem. Misschien wel ietsje duurder dan gemiddeld, maar dat is het ook meer dan waard. Ik zou niet twijfelen en hier naar binnen stappen als je van lekker en goed verzorgd eten houdt!

Datum van bezoek: juli 2019
YenN312, Restaurant Manager van Little Faifo Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2019

Dear Helen,
Warm Greetings from LITTLE FAIFO Restaurant Managed by Little Hoi An Group.
Thank you for your time and share a review about your exquisite culinary experience. It was our pleasure to serve you, happy to hear that you had wonderful culinary journey as well as your satisfaction with our staff. Our team is very committed to deliver the most personal service with the highest quality of products
We are all looking forward to your coming back.
Kind Regards ,
Yen Nguyen,
Restaurant Manager
LITTLE FAIFO Restaurant Hoi An.

29 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier 2 x lekker gegeten. Inrichting restaurant fijn en ook de bediening super. Eten was van goede kwaliteit. Misschien wel iets duurder (voor Vietnamese begrippen) maar dan zit je ook wel even echt lekker. Wij vonden dit het zeker waard.

Datum van bezoek: juli 2019
YenN312, Restaurant Manager van Little Faifo Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2019

Dear Wouter,
Thank you very much for your kind words. We were so delighted to serviced you and hear about your interesting experiences at our restaurant ! Your satisfaction is the motivation for us to keep working hard and offer the best service and experience in Hoi An. You are always welcome back at Little Faifo Restaurant and we hope to see you soon!
Kind Regards ,
Restaurant Manager
LITTLE FAIFO Restaurant Hoi An.

29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten. Iets buiten de hectiek en een aangename sfeer. Ruim en comfortabel.
Geweldige maaltijd genoten met vis en eend. Goede bediening door Annie! Wat een mooie naam voor een Vietnamese jonge dame !

Datum van bezoek: april 2019
YenN312, Restaurant Manager van Little Faifo Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2019

Dear Cruiser,
Warm Greetings from LITTLE FAIFO Restaurant Managed by Little Hoi An Group.
Our team is very committed to deliver the most personal service with the highest quality of products.We will like to thank you for taking your valuable time to personally commending the amazing service rendered by Ms. Annie.
We hope to have the pleasure of welcoming you back to little faifo in the near future.
Kind Regards,
LITTLE FAIFO Restaurant Hoi An

20 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zitten hier in Little Faifo gezellig te lunchen net voor onze terugkeer. Gewoon op goed geluk binnengestapt, maar wel het beste dat we gegeten hebben hier in Hoi An... nochtans zijn we gisteren bij een van de toprestaurants gaan eten, maar dit is veel beter, betere organisatie, superlekkere pho-ga (kippensoep), hemelse rolls, mijn dochter eet net een super curry met vlees, kortom, erg goeie afsluiter.

Datum van bezoek: april 2019
YenN312, Restaurant Manager van Little Faifo Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2019

Dear joeneke,
Warm Greetings from LITTLE FAIFO Restaurant Managed by Little Hoi An Group.
Thank you for your time and share a review about your exquisite culinary experience. It was our pleasure to serve you, happy to hear that you had wonderful culinary journey as well as your satisfaction with our staff . We are all looking forward to your coming back.
Kind Regards,
Restaurant Manager LITTLE FAIFO Restaurant Hoi An

20 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen hier eten omdat er positief geschreven werd op trip advisor. De bediening was goed en aardig en het is een mooie zaak. De morning glory was heerlijk, de beef curry en dim sum vonden wij minder lekker.

Datum van bezoek: december 2018
YenN312, Restaurant Manager van Little Faifo Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2018

Dear Angeliquem,
We really appreciate your time for making feedback for our. We are very sorry you ,our beef curry did not live up to your expectations. We have passed on your feedback to our kitchen team and we will definitely improve. We take a lot of pride in delivering quality food, and we don't like to see our guests did not enjoy their meal. Please let us know if you come back so we can take care of you Little Faifo way.
Kind Regards
LITTLE FAIFO Restaurant Hoi An

Reizigers die Little Faifo Restaurant bekeken, bekeken ook

In Little Faifo Restaurant geweest? Deel je ervaringen!