Vandaag geopend: 08:00 - 21:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Eerlijke prijs - ik voelde mij hier op mijn gemak!

Dit was van de weinige tailor, waar ik mij helemaal op mij gemak voelde, ze waren super aardig! Ze ... meer lezen

Beoordeeld op 6 december 2018
lynnlP3161TV
via mobiele applicatie
De plek waar je moet zijn voor maatwerk!

Beoordeeld op 31 augustus 2015

Meer info
vanaf 61,00 US$
Meer info
Beoordeeld op 31 augustus 2015

Geweldige tailor, de beste in Hoi An! Na een hele ochtend research en vergelijken waren zij veruit de beste van de bekende en betere tailors. Omdat ik zelf Vietnamees spreek kon ik toetsen of de klantenservice ook uitmuntend is. Bi Bo heeft in alle opzichten het waargemaakt. Wij waren namelijk op een missie, te weten 8 traditionele ao dai's, traditionele vietnamese jurken, voor ons verlovingsfeest. Van tevoren hebben we zelf metingen gedaan in Nederland en aan de hand van de metingen hebben zij voortreffelijke jurken gemaakt! Nu terug in Nederland paste iedereen haar jurk. Door de goede ervaring hebben extra laten maken: 7 overhemden, 3 jassen, 3 cocktailjurken en 1 pak.
Foto's volgen in oktober na onze verlovingsfeest, je zult verstelt staan van wat Bi Bo heeft geleverd!

Lien en je lieve collega's bedankt voor alles! En tot gauw!

Datum van activiteit: augustus 2015
Beoordeeld op 31 mei 2015 via mobiele applicatie

Samen met mijn reisgenoot hebben wij aardig wat kleding laten maken. De dames zijn bijzonder aardig, professioneel en geven eerlijk advies. Meerdere malen aanpassen van kleding wordt zonder moeite gedaan. Ik ben erg blij met mijn kleding en de service!

Datum van activiteit: mei 2015
Beoordeeld op 29 juli 2013

Heb je een voorbeeld van een kledingstuk bij je ( ook op papier is goed) of kies je iets uit hun winkel of boeken, het maakt allemaal niet uit, de vriendelijke dames maken alle kledingstukken voor je op maat zoals jij het hebben wilt. Niets is ze te veel en ze zijn heel geduldig. Vandaag meten, morgen passen en de dag erna alles halen. Voor mijn man een pak (Kashmir wol), overhemd en 4 spijkerbroeken en voor mij een jasje met broek en rok erbij, een jurkje (allemaal kashmir zijde)en 2 zijden bloesjes, alles te combineren. Neem een kijkje en je gaat enthousiast met van alles naar huis.

Datum van activiteit: juli 2013
Beoordeeld op 27 juli 2013

Via een kennis die ik bij toeval tegenkwam op strand van Cua Dai kwamen wij, voor het maken van kleding terecht bij Bi Bo. Dat is ons erg goed bevallen. Wij gaan naar huis met prachtige kledingstukken, op maat gemaakt en, als we in de toekomst meer willen, ze hebben onze maten opgeslagen en wij weten wat het versturen kost.

Datum van activiteit: juli 2013
Beoordeeld op 9 mei 2013

Op advies van holland naar deze dames gegaan. Wat een leuke meiden. Keurige benadering, prima advies. Mijn blouse was na afspraak nog wat aan de lange kant maar dat zei ze zelf ook al. Prima gemaakt daarna. Goede kwaliteit.

Aanrader

Datum van activiteit: mei 2013