TripAdvisor

Keukens: Vietnamees
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
6 augustus 2019 beoordeeld

Zeer goed gegeten met 6 personen in de Garden. Aan de voorkant lijkt het klein restaurant, maar je moet even doorlopen naar achteren. White rose en fried pancakes waren heerlijk. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam.

Datum van bezoek: augustus 2019

5 april 2019 beoordeeld

Lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening. Ik heb er een lekkere rijst met tofu in een bananenblad gegeten met een heerlijk sausje erin.

Datum van bezoek: maart 2019
8 maart 2019 beoordeeld

Na een heerlijke maaltijd voor een redelijke prijs heb ik de dag erna een workshop vegetarisch koken gevolgd. Je wordt opgehaald uit je hotel en begint met een fietstocht naar een biologische boerderij, daarna een lokale markt en dan naar een van de restaurants waar in de buitenlucht een keuken is ingericht. Zeven gerechten hebben we gemaakt en daarna heerlijk gegeten. De recepten kreeg enkele dagen later toegestuurd via de mail. Fantastisch en zeer aan te bevelen.

Datum van bezoek: februari 2019
23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben twee avonden heel lekker gegeten in dit gezellige restaurant! Er is een ruim aanbod aan uitgebreide vegetarische gerechten.
De inrichting is leuk en het personeel is erg vriendelijk en spreekt (over het algemeen) Engels.
Je kunt een leuk briefje achterlaten onder de glazen tafel platen :)

Datum van bezoek: augustus 2018
25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgebreide kaart voor vegetariërs maar vooral lekker om verschillende lokale gerechten te proeven. Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2018

In Minh Hien Vegetarian Restaurant geweest? Deel je ervaringen!