Beoordeeld op 31 augustus 2018 via mobiele applicatie

4 nachten verbleven. Dit resort heeft het begrepen. Mooie luxe en ruime kamers, een prachtig zwembad direct aan het strand. Ook een pool deel waar geen kinderen zijn toegestaan. Altijd bedjes beschikbaar. Het is mogelijk om in zee te zwemmen naast het resort. Het eten in het pool restaurant is van hoog niveau en redelijk geprijsd. Personeel spreekt goed Engels. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en heerlijke koffie. Mooie gym, gratis tennis faciliteiten. Sunrise ligt op 5 minuten rij afstand van het leuke plaatsje Hoi An. Ideaal om ‘s avonds te eten. Sunrise is absoluut een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: augustus 2018
SunriseHoiAn, Người quản lý van Sunrise Premium Resort Hoi An, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2018

Dear familiem4,

De warmste groeten van Sunrise Premium Resort & Spa Hoi An. It's wonderful to know that your 4-day spent with us was fantastic, regarding the pool area, the food, our staff, the breakfast buffet, our fitness centre and our free tennis court!

Please come back again in the near future to indulge in many more "voortreffelijk" memories!

Best wishes,

Beoordeeld op 19 juli 2017 via mobiele applicatie

We verbleven vijf nachten in dit hotel. Ik kan eigenlijk weinig negatiefs schrijven. We aten er twee maal (tegen onze gewoonte in om te eten in ons hotel) en dat beviel ons twee keer. Eenmaal was het buffet, de tweede keer was het à la carte en kozen we een hotpot van vis: lekker. Er zijn twee zwembaden aanwezig. De en eis enkel voor volwassenen en is dertig meter lang wat goed is voor een zwemmer zoals ik. Je hebt er een mooi strand en een mooi uitzicht. De kamer is eveneens in orde. Het bed werd soms twee keer opgemaakt. Alles samen dus een vijf waard!

Datum van verblijf: juli 2017
SunriseHoiAn, General Manager van Sunrise Premium Resort Hoi An, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2017

Dear Pascal C,
Thank you for reviewing us perfectly. We appreciate your praises and would love to welcome you back in the near future.

Beoordeeld op 7 maart 2017

We verbleven hier 2 nachten tijdens onze rondreis door Vietnam. Dit is een
prachtig strandhotel, direct aan zee, mooie rustige kamers, zeer goed ontbijt en ook het eten in de restaurants is zeer lekker.

Kamertip: Wij hadden een kamer op het gelijkvloers met zicht op de tuin, formidabel goed
Datum van verblijf: februari 2017
SunriseHoiAn, General Manager van Sunrise Premium Resort Hoi An, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2017

Dear Eddy V,
Thank you for your five star review. We appreciate your positive feedback about Sunrise Premium Resort Hoi An.
We hope to welcome you back for another holiday with us.

Beoordeeld op 6 mei 2016 via mobiele applicatie

Met onze familie hebben we een heerlijke week gehad in dit Resort. Bij aankomst boden ze ons een upgrade aan, de villa met eigen zwembadje, en die is uitstekend bevallen!
Alleen is het bier vaak niet koud genoeg (net als heel Hoi An), bestel met eenijsemmer!

Datum van verblijf: mei 2016
SunriseHoiAn, General Manager van Sunrise Premium Resort Hoi An, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2016

Dear Guido G,

Thank you for your five star review! We hope to welcome you back to Sunrise Premium Resort Hoi An again soon!

Beoordeeld op 11 oktober 2015

Zeer knap hotel. Mooie ruime kamer met terras. Badkamer met apart toilet.
Vers fruit op de kamer.
Zeer mooi ontbijtbuffet, met veel keuze.
Zeer vriendelijk personeel, doch talenkennis zou beter mogen.

Datum van verblijf: mei 2015