TripAdvisor
Hoi An
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“sweet family runned restaurant”
Beoordeling van Micasa Restaurant

Micasa Restaurant
Geclassificeerd als nr. 90 van 1.257 Restaurants in Hoi An
Keukens: Vietnamees
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
18 april 2018 beoordeeld

in een rijtje van eenvoudige restaurants: de beste.
Lieve familie die niets teveel is, runnen het restaurant.
De man kan ook transport regelen.
Als je in dit gebied logeert zeker gaan eten, goedkoop, goed vriendelijk en niet opdringerig

Datum van bezoek: maart 2018

18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier superb gegeten. Daarbij een hele vriendelijke en vlotte bediening. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2017
31 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De tip gelezen op tripadvisor en het was zeker de moeite waard. Aan de overkant van ons hotel. Het was een rustige avond met maar 3 bezette tafeltjes, maar daardoor kregen we alle aandacht. Prachtige gerechten gegeten, ook de kinderen hebben volop genoten. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2015
12 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Restaurant is zichtbaar vanuit onze hotellobby palm garden resort.Hier kun je heerlijk Vietnamese gerechten krijgen maar ze hebben ook Europese gerechten! Al met al een leuk klein restaurant waar je goed en goedkoop kunt eten.

5 februari 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van tripadvisor naartoe gegaan vanaf het strand. We hebben er erg lekker gegeten: verse springrolls, wontons en gevulde inktvis. De drankjes zijn inderdaad stukje goedkoper dan ergens anders in de buurt; de gerechten vonden wij van dezelfde (goedkope maar goede) prijsklasse. Vriendelijke bediening!
Het enige is dat de ubicatie niet goed staat vermeld op tripadvisor... ik zit er nu te eten en op tripadvisor geeft ie aan dat ik er 2km van verwijderd ben. Het ligt precies naast golden lotus aan de doorlopende straat.

Reizigers die Micasa Restaurant bekeken, bekeken ook

In Micasa Restaurant geweest? Deel je ervaringen!