Vandaag geopend: 08:30 - 20:00

vanaf 74,77 US$
vanaf 40,50 US$
vanaf 72,70 US$
Beoordeeld op 6 maart 2020 via mobiele applicatie

Tijdens onze rondreis door Zuidoost-Azië verbleven wij 4 dagen in Hoi An. Enkele momenten daarvan waren we in de winkel van Bi Bi Silk. Uiteindelijk heb ik hier twee ontzettend mooie maatpakken laten maken en laten opsturen naar Nederland (hier helpen ze je bij). De ervaring beviel zo goed dat ook mijn vriendin een op maat gemaakte nette broek heeft laten maken. Ten alle tijden waren de dames van Bi Bi Silk zeer kritisch en behulpzaam. Een aanrader!

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 14 februari 2020 via mobiele applicatie

Hier kleding laten maken. Een tweedelig pak en 3 overhemden voor mijn vriend en 2 blazers en een bloes voor mij.
De verkoopsters zijn vriendelijk en denken mee. Uiteraard willen ze graag verkopen maar ze worden niet opdringerig. Nee is nee. Er is veel keuze in de stoffen en je kunt echt ieder detail aangeven.
Al na 1 dag konden we onze kledingstukken passen en de dag daarna waren ze klaar! Ik denk dat het zelfs nog sneller kan maar wij hadden zelf ook ruim de tijd. Alles ziet er erg netjes uit.
Ze hebben ook nog kosteloos 2 korte broeken gemaakt (kapotte zakken en een knoop eraf).
We konden onze kleding laten opsturen naar huis, ze bellen dan het postkantoor voor je en dan komt er iemand van het postkantoor je spullen ophalen.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 31 januari 2020

Onlangs 2 jasjes laten maken en 3 overhemden. De keuze is reuze. Uiteindelijk 2 jasjes laten maken en 2 overhemden voor een perfecte prijs.
De volgende dag was er al een passessie en de dag erop waren ze al klaar en inderdaad ze kijken kritisch naar wat je hebt laten maken.
Alles verloopt prima. Dit is een shop die zelfstandig werkt en niet gekoppeld is aan hotels en dat was voor mij ook een reden om hier voor te kiezen. De dames zijn super gezellig en aardig. Achteraf natuurlijk spijt dat ik niet meer heb laten maken. Want wat je krijgt voor dat geld is hier in Nederland niet te krijgen.
Dank je wel

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 1 januari 2020

Oudjaarsdag ingemeten en onze ontwerpen uitgekozen. Vandaag beginnen wij het nieuwe jaar met allebei twee nieuwe mooie outfitjes. Een driedelig pak voor mijn vriend en een blazerdress voor mij. De eerste keer dat ze dit model maakte, maar het ziet er exact zo uit als ik het wilde. Wat een top service en een lieve mensen.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 30 december 2019

Ongelooflijk hoe snel en goed deze mensen vakwerk afleveren. Voor een goede prijs maken ze alles wat je wilt. 1 foto is voor hen al prima. Binnen 1,5 dag en 2x passen konden we met een glimlach naar huis

Datum van activiteit: december 2019