Vandaag geopend: 08:30 - 20:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Dé plek om kleding te laten maken!

Beoordeeld op 3 april 2019
Jurien1305
Perfect!

Wow, wat een geweldige winkel. Als je opzoek bent naar een tailor, zoek niet verder! Via via hier ... meer lezen

Beoordeeld op 7 maart 2019

vanaf 64,00 US$
vanaf 30,00 US$
vanaf 39,00 US$
Beoordeeld op 3 april 2019

Als je je eigen kleding wilt laten maken in Hoi An, ga dan naar mr Xe! Samen met mijn reismaatjes hebben we geweldige kleding laten maken en waren we meer dan tevreden. Je wordt heel persoonlijk geholpen en er wordt precies geluisterd naar je wensen. De medewerkers zijn super aardig en hebben veel humor. Dit maakte onze bezoekjes voor het passen en het meten van onze kleding een gezellige bezigheid. Ook bewaren ze je maten, mocht je ooit een nieuw kledingstuk of een onderdeel van je pak willen dan kunnen ze het gewoon voor je maken en naar je toe sturen! Mr. Xe bedankt voor de service, mijn kleding is nu een leuke herinnering aan Hoi An en mijn reis door Vietnam.

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 7 maart 2019 via mobiele applicatie

Via via hier gekomen en echt meer dan tevreden. Ik heb een 3-delig pak laten maken met daarbij 3 overhemden en 2 stropdassen en pochets. Totaal 200$ betaald. Heel erg leuk personeel die graag met je mee denkt. Meer dan tevreden, ik geef het een 10!

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 11 januari 2019 via mobiele applicatie

We hebben alle 4 iets laten maken bij Mr. Xe. Mijn man een pak, ik een jurk, mijn dochter ook en haar vriend 2 blouses. We werden zo vriendelijk en met humor geholpen, dit was geweldig, bovendien is de kleding ook perfect. Een aanrader. Fam. Bruinink

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 20 september 2018 via mobiele applicatie

Een vriend (Charley) en ik hebben pakken laten maken bij deze shop. We zijn uitstekend en met humor geholpen. Mr Xe is zelf zeer kritisch en wil het pak perfect afleveren. Hij ziet 'foutjes' die je zelf niet ziet. Na 1 keer opmeten en twee keer passen en bijstellen heb je een ontzettend mooi pak voor de komende bruiloften en begrafenissen.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 18 maart 2018 via mobiele applicatie

Zoek niet verder! Wil je een wauw effect, wil je een tailor die ziet en voelt hoe een kledingstuk het beste om jouw lichaam past, wil je een expert en in goede handen zijn; GA HIERHEEN!! Wat een magische kledingstukken heb ik hier gehaald! Bedankt mr x en alle collega’s!!

Datum van activiteit: maart 2018