TripAdvisor
Inbox
Zoeken
Vandaag geopend: 08:30 - 20:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Super mooie kleding laten maken:)

Samen met mijn vriend kleding laten maken bij Mr. Xe. Ik ben geholpen door Trang, erg behulpzaam en ... meer lezen

Beoordeeld op 31 juli 2019
Katrientje95
Dé plek om kleding te laten maken!

Als je je eigen kleding wilt laten maken in Hoi An, ga dan naar mr Xe! Samen met mijn reismaatjes ... meer lezen

Beoordeeld op 3 april 2019

vanaf 64,00 US$
vanaf 30,00 US$
vanaf 39,00 US$
Beoordeeld op 27 december 2016 via mobiele applicatie

Afgelopen week bij mr Xe op bezoek geweest. In eerste instantie geen idee wat te verwachten en in het begin gaat het ook redelijk snel je moet dan ook wel enig idee hebben wat je wilt. Het pak is echt mega mooi geworden en heb het via mr Xe verzonden ( ik heb zelfs even gekeken of het ergens anders goedkoper kon maar ze bieden je gewoon de postkantoor prijzen, waar er vaak nog eens een marge bovenop komt was dit nu niet het geval) ik ben bij mr Xe gekomen omdat een vriend van mij hier 2 jaar geleden ook een pak heeft laten maken en nog steeds erg tevreden is over de kwaliteit dus ik ga er van uit over 2 jaar net zo blij mee te zijn als ik nu ben. Mr Xe is een beetje goedkoper dan de nr 1 aanbeveling op tripadvisor maar ik weet zeker dat de kwaliteit gelijk is.

Datum van activiteit: december 2016
Beoordeeld op 21 maart 2016

Ik heb er een jurk en een blazer laten maken en hoewel ik niet precies wist wat ik wilde, beweerde Ty ( de vrouw die mij geholpen heeft ) dat zij het wel wist. Ik vertrouwde haar en heb er zeker geen spijt van. Ze heeft een super mooie jurk met bijpassende blazer voor mij gemaakt. Ze werken hard en begrijpen snel wat je bedoelt als je iets wilt laten maken. Ook blijven ze passen en aanpassen totdat het kledingstuk perfect zit. De prijs is ook erg schappelijk voor wat je krijgt! Zou er zeker weer heen gaan.

Datum van activiteit: januari 2016
Beoordeeld op 22 december 2015 via mobiele applicatie

Afgelopen week een pak laten maken door Mr. Xe en zijn vriendelijke personeel. Ze luisteren goed naar je wensen en elk detail is te maken. De stoffen voelen goed aan en Mr. Xe is kritisch bij de verschillende passessies. Zoals het hoort bij een maatpak zit het als gegoten. Ook wanneer je in de toekomst kleding wilt bestellen is dit mogelijk. Kortom, ik raad iedereen Mr. Xe aan!

Datum van activiteit: december 2015
Mr_Xe_HoiAn, Owner van Mr Xe Tailor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2015

Thank you for taking the time to write this review. We look forward to see you again on your next visit to Hoi An.

Beoordeeld op 29 oktober 2015

Na wat andere zaakjes te hebben bekeken in Hoi An toevallig bij mr Xe naar binnen gelopen. Hij leek verstand van zaken te hebben en dit bleek te kloppen! Ik werd heel goed ontvangen en meegeholpen in de keuzes voor mijn pak. Uiteindelijk nog 3 keer in de daaropvolgende dagen teruggekomen om het pak en overhemden perfect af te stellen en er zelfs nog een gratis op maat gemaakt colbertje (gemaakt door een leerling) en stropdas erbij gekregen. Het pak laten verschepen naar Nederland door hen waar het anderhalve maand later aankwam. Hele leuke ervaring en voor een hele goede prijs en nette service!

Datum van activiteit: augustus 2015
Mr_Xe_HoiAn, Owner van Mr Xe Tailor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2015

Dear Rubin,

It is wonderful to hear you had a great experience shopping with us and that you got to enjoy our after sales service. Thank you for choosing Mr.Xe Tailor. We look forward to see you again soon!

Beoordeeld op 26 oktober 2015 via mobiele applicatie

Na de vele reviews op tripadvisor en de uitzending van 3 op reis bij Mr Xe ook besloten om hier een pak te laten maken. Het pak is uiteindelijk geleverd met 2 gratis hemden en een stropdas, super service. In totaal ben ik drie keer teruggeweest om aanpassingen te maken, mede door de kritische blik van Mr Xe zelf!

Datum van activiteit: oktober 2015
Mr_Xe_HoiAn, Owner van Mr Xe Tailor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2015

Dear Jelmer,

Thank you so much! I am glad to hear they worked out well for you. Look forward to seeing you again soon.