Opslaan

vanaf 210,00 US$
vanaf 7,00 US$
vanaf 69,58 US$
Beoordeeld op 19 juni 2018 via mobiele applicatie

Tip van ons hotel. Vriendelijk personeel, mooie stoffen, werken snel, goed te onderhandelen, aanpassingen geen probleem, word netjes bij je hotel afgeleverd. Ze oefenen geen druk uit ook heel prettig. Kortom net 8 mooie overhemden in de koffer naar huis.
Echt een aanrader

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 18 november 2017 via mobiele applicatie

Wij kwamen hier door de gids. Ik heb 2 broeken, 2 tshirt jurkjes en een nette jurk en een blouse. Ze werken heel snel en netjes. Veel keuze in stoffen en er is goed te onderhandelen.

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 13 oktober 2017

ivm een aanstaande bruiloft al van plan om in Hoi An te gaan kijken voor een pak. Op advies van onze gids zijn we bij Blue Ms Tam Tam terecht gekomen.
Op Schiphol wat foto's bij Hugo Boss gemaakt en deze als voorbeeld genomen.
Zeer vriendelijke medewerkers die alle tijd voor je nemen. Moesten 2x terugkomen om alles nog een keer door te passen. Zijn uiteindelijk geslaagd voor 2 pakken en 2 extra pantalons en 4 overhemden.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 9 januari 2017 via mobiele applicatie

Heb hier twee pakken en vier overhemden laten maken. Erg goed geholpen door het personeel en ms Tam Tam zelf. Ze denken overal in mee en adviseren je goed. Ook kunnen ze makkelijk vanuit een foto dingen namaken. Er tevreden met het resultaat en je mag daar pas echt weg als alles helemaal goed is. Zo werd er op de kleinste details gelet en hebben ze meerdere malen dingen aangepast.

Datum van activiteit: januari 2017
Beoordeeld op 4 september 2016 via mobiele applicatie

Ik heb twee jurkjes laten maken bij deze kledingmaker. Het is fijn om al een idee te hebben van wat je leuk vindt ( je mag gewoon foto's van sites aandragen ze kan alles namaken ) de jurkjes die ik heb laten maken passen perfect! Je moet meerdere keren terug komen zodat ze de kleding precies op maat kunnen maken. Maar dit kan allemaal heel snel ik was zelf maar 1,5 dag in hoi an. Mijn jurkjes waren 65 en 75 dollar. Heel netjes afgewerkt en goede stoffen. Ms tam tam was erg vriendelijk!

Datum van activiteit: september 2016