Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.264)
Beoordelingen filteren
1.264 resultaten
Waardering van reizigers
662
364
127
66
45
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
662
364
127
66
45
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.264 beoordelingen
Beoordeeld op 17 april 2018 via mobiele applicatie

Plus punten: mooie tuin, 2 zwembaden, schoon strand,ruimer kamer
Min punten: keihard matras, gekke opstelling douche/ wc, als je naar de wc moet moet je via de douche, gelukkig wel een douche in het bad.
Deck rond het zwembad slecht onderhouden, planken liggen ver uit elkaar, spijkers steken eruit. Te weinig ligbedden.
Eten in het restaurant savonds niet echt een 4sterren kwaliteit.
Vond het een hotel wat opgeknapt moet worden. Ook wat duf. Wij waren savonds vaak de enige bij de bar.
Er zijn volgens mij beter hotels in de buurt. Prijs/ kwaliteits verhouding slecht

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Barrie0912
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MrHuyTony, Manager on duty van Le Belhamy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2018
Google-vertaling

Dear Ms. Barrie0912,

Greetings from le belhamy resort and spa.

Thank you very much for sharing your review from your stay.

We do apologize for the inconvenience during your stay at our resort. Your feedback has been very well noted.

We greatly value your comments which help us identify areas which fall short of our usual standards. We will rectify the shortfalls quickly.

We are also in the process of improving facilities. So we hope if your travel plans bring you back to le belhamy, our resort will make you feel satisfied.

We hope to have the opportunity to welcome you back to le belhamy resort and spa.

Warm Regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 juli 2015 via mobiele applicatie

Wij (gezin van 5) zijn hier 5 dagen geweest en hadden 1 van huisjes met privé zwembad. Het huis was netjes en ruim. Het is een prima resort, maar je kan wel goed zien dat men minder aandacht heeft voor het onderhoud. Dat geldt echter niet voor de tuin, die prachtig is. Het strand is top en heel rustig. Het personeel is vriendelijk, hoewel ze bij ons op sommige punten wel behoorlijk onhandig deden en soms zelfs klantonvriendelijk. Als je dat echter aankaartte, werd dit rechtgezet.

Datum van verblijf: juli 2015
Reistype: Reisde met familie
2  Bedank marklF9976XJ
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
lebelhamyResort, Assistant GM van Le Belhamy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2015
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

Warmest greeting from Le Belhamy Hoi An resort & Spa. Thank you for talking the time to share with us. It was a pleasure to hear that the villa we arrange for you were met your expectation. We are so happy that you have enjoyed our beach & the staff during your stay.. Kindly thanks for your choosing us & Welcome you back Le Belhamy for next holiday. .

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 augustus 2014

Van alle hotels tijdens onze rondreis in vietnam was dit niet alleen de duurste, maar ook de slechtste.
Ik zou niemand aanraden hier naartoe te gaan. Het was er vies: dode vlieg op menukaart, gebruikt scheermesje van andere gast in de kamer, bedjes en tafels bij strand waren vies (en veel te weinig voor alle gasten, meestal waren ze allemaal bezet). Er liggen lange tijd zo maar kapotte eieren op een pad en er waren opvallend veel fruitvliegjes.
Volop personeel aanwezig,die zijn erg passief. De WiFi verbinding is zo goed als niet aanwezig, die hebben ze nog wel geprobeerd te fixen, maar dat maakte geen verschil.
Restaurant is tijdens lunch en diner uitgestorven, eten is van slechte kwaliteit.
Brommer gehuurd bij hotel, tegen een hogere prijs. Toen deze erg oud en kapot bleek te zijn, moesten wij dat van het personeel zelf maar oplossen. Erg merkwaardig, wij huren de brommer immers bij hun, niet rechtstreeks van ene meneer Song, die er als een speer vandoor gaat.
Zelfs op het terrein van het resort proberen werknemers je naar de winkel van hun familie in Hoi An te sturen.
Wat ik vooral bij een hotel nog nooit heb meegemaakt dat we voor de kamer bij het afrekenen ook nog 25$ fooi verplicht waren te geven?!
De kamer zelf was ruim, helaas lekte de douche vreselijk, waardoor de badkamer erg nat werd. Ook was er geen licht aanwezig in de wc. de AC was goed, de kamer was erg koud te krijgen, ontbijt oké.

Er zijn veel betere locaties te vinden in Hoi an, dit is het geld niet waard. Waarom dit 4* is vinden wij erg vreemd! slechtste 4* hotel/ resort waar we ooit hebben geslapen.

Datum van verblijf: augustus 2014
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 147Msw
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 april 2012

Heerlijk hotel, fijne huisjes als kamers (groot!), twee mooie zwembaden, een prachtig ongerept strand en vlakbij Hoi An (gratis shuttle). Fijn ontbijt, heerlijk gegeten, kortom: een aanrader!

Kamertip: De beachfront villa's met eigen zwembad zijn zalig, maar ook de vietnamese beachfrontvilla's zijn heerlijk
Datum van verblijf: april 2012
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank MarijeH
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 16 juli 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MrHuyTony, Manager on duty van Le Belhamy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken