Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Alles aan dat hotel is goed! De service, de kamers, het opruimen ervan, wasdienst,...
Ik kan eigenlijk niets slecht zeggen over dit nog eens goed gelegen hotel! Geen nachtlawaai, wat ook best belangrijk is!
Aanrader!!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 7 januari 2018 via mobiele applicatie

Om positief te beginnen hebben we lekker geslapen. Verder viel eigenlijk alles tegen. Het bad waar we ons op verheugd hadden was lek waardoor de hele badkamer onder water stond en het bad niet vol liep.. toen we hen daarop wezen kregen we een vaag verhaal en dat er niks aan gedaan kon worden. De vraag van ons om een oplossing te vinden werd niet op gereageerd. Heel frustrerend, niemand spreekt Engels en de manager is zogenaamd nooit aanwezig. Ontbijt was oké maar ook niet meer dan oké. Schoonmaakster kwam s'ochtends 3 keer binnen waar we wakker van werden.. al met al geen goede ervaring en de prijs kwaliteitverhouding ver beneden peil.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 1 september 2017 via mobiele applicatie

Zeer mooi klein lief hotel, schattig zwembad met mooi brugje. Inchecken duurde lang maar nadat we de sleutel kregen allang weer vergeten. Kamer mooi ligbad die uitkijkt naar bed, wc en douche in andere ruimte. Grote ruime kamer en badkamer. Personeel zeer vriendelijk. Wel menu kaart aanwezig helaas geen eten. Maar genoeg te vinden in de straat.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 18 augustus 2017 via mobiele applicatie

De kamer leek op het oog veelbelovend, maar het onderhoud en de hygiëne van de kamer laat te wensen over. Het vinden van een kakkerlak was voor ons de druppel. We vroegen om een andere kamer en kregen deze. Deze kamer was schoner, maar ook hier was te zien dat de kamers een stevige onderhoudsbeurt verdienen (o.a. schimmel op muren).

De kamers zijn ruim, het houtwerk in de kamers is mooi en het binnenzwembad zorgt voor de nodige verkoeling. Pas bij het verlaten van het zwembad wel op.... Ik ben helaas keihard onderuit gegaan.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 4 augustus 2017

Om positief te beginnen. de kamers zijn ruim en netjes, en het hotel is centraal gelegen in het oude centrum van Hoi An. dat is dan eigenlijk ook gelijk het enige......

Zeer onvriendelijk en ongeïnteresseerd personeel. Wij hadden kamer 306, de airco maakt ontzettend veel lawaai. Ontbijt is voldoende, echter de ruimte is klein en warm. Schoonheid kan beter. Als je later dan 12 uur wilt uitchecken, dan vragen. Ze 50% van de kamerprijs! Voor ons zou dit betekenen 40$ voor 4 uurtjes?! wat vreemd is omdat op de prijslijst aan de muur een kaart hangt met prijzen. Een triple room is maximaal 38$ per nacht. Toen ik hen daarop wees kwam er een onduidelijk verhaal over prijs per persoon en niet per kamer e.d. Een mogelijkheid om alleen even te douchen wordt niet gegeven, want dat was eigenlijk wat we wilden aangezien onze vlucht pas s'avonds om 20:00 vertrok.

Als Klap op de vuurpijl, was een van onze koffers door andere mensen meegenomen. Er is geen bagage systeem! Alles staat bij elkaar in de hal, en je kunt zelf je koffers of die van andere pakken. Gelukkig na enig gedoe en bellen op het vliegveld alsnog onze koffer gekregen.
S'avonds is het erg druk in Hoi An. Een paar dagen hier is meer dan genoeg maar niet in dit hotel. Zit ook vol met Aziaten en die vieren toch wat anders vakantie dan Europeanen.

Kamertip: 306 is moo achterin gelegen, geen last van de muziek e.d van de straat. Alleen de airco maakt veel herrie
Datum van verblijf: juli 2017