TripAdvisor

Keukens: Vietnamees
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch
2 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je zou er straal voorbijlopen als je niet op voorhand weet hoe goed het is. Het restaurantje ziet er niet per se gezellig uit, maar het eten is daarentegen geweldig. Je kan maar 1 ding kiezen: een set menu. En dat komt neer op je eigen springrolls maken met geweldige ingrediënten. De smaak van het vlees en de saus is waanzinnig en de uitleg voor aanvang is heel leuk. Zeker gaan eten!

Datum van bezoek: maart 2019

23 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bale Well wordt druk bezocht door locals en toeristen. Voor 120.000 VND krijg je een complete maaltijd. Personeel is vriendelijk en geeft uitleg hoe je eigen spring rol te maken. Het eten smaakte redelijk tot goed. Prijs/kwaliteit is eveneens redelijk. Mocht je het te duur vinden ga dan naar de locale markt hal. Daar kan je goed en goedkoop eten en smaakt mogelijk net zo of zelfs beter (was mijn ervaring).

Datum van bezoek: februari 2019
18 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker authentiek vietnamees. Heerlijke lokale noudle soup voor weinig geld. 30K voor gerecht. Prijskwaliteitverhouding goed. vriendelijk personeel

Datum van bezoek: december 2018
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden redelijk dwingend verzocht snel te gaan zitten. Het menu werd op tafel gelegd en het eten kwam 1 sec er achteraan.
Je hebt geen keus. Je moet snel eten. Toen we halverwege het eten waren werd er een toetje op tafel gezet.
Personeel is kort af. Het eten niet bijzonder en de ervaring verschrikkelijk. Ik zou hier nooit meer heen gaan.

Datum van bezoek: juli 2018
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onvriendelijk, dwingend personeel. Eten werd op tafel gekwakt. Ingericht op snel eten en ophoepelen. Een toetje dat in de prullenbak lag werd eruit gevist en teruggezet in de koelkast, te smerig voor worden. Geeft te denken of de spiesjes en sausjes niet ook al aan andere gasten geserveerd zijn.
Kies een ander restaurant, er zijn veel leukere tentjes te vinden in Hoi An.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Bale Well bekeken, bekeken ook

In Bale Well geweest? Deel je ervaringen!