TripAdvisor

“Amazing food! ”

Hoi An Tofu Restaurant & Coffee
Geclassificeerd als nr. 3 van 1.258 Restaurants in Hoi An
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk familie restaurant! Het eten is echt super lekker hier! Na een dag met tegenslagen en regen, maakt dit eten alles weer goed. Het ziet er schoon en verzorgd uit. De familie is super vriendelijk en ze komen graag een klein praatje maken in het Engels.
Fried wonton, white Rose en de vegetarische springrolls zijn absolute aanraders! Eigenlijk is alles wat we hier hebben gegeten een aanrader!
Maar wees gewaarschuwed: nadat je hier hebt gegeten, wil je niks anders meer! (In 2 dagen tijd 2x geweest, 1x lunch, 1x avondeten)

Datum van bezoek: oktober 2019

11 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten in dit restaurant. De bediening is snel en heel correct. Ik zou hier graag weer willen eten!

Datum van bezoek: augustus 2019
19 juli 2019 beoordeeld

Voor smakelijk vers eten en drinken, zowel authentiek Vietnamees als Westers, frisse pinten, frisdrank, koffie ... om de cocktails niet te vergeten!
Verzorgde bordschikking, proper en verzorgd.
Happy hour van 16 tot 21 uur. Cocktails halve prijs.
Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juli 2019
19 juli 2019 beoordeeld

Zeer lekker gegeten voor een zeer goede prijs. Heel aangename mensen. Goed en proper zeker aan te bevelen. Fris drinken, wat niet altijd het geval is in Vietnam. Aangename bediening. Gewoon super.

Datum van bezoek: juli 2019
21 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier meerdere keren gegeten, en alle gerechten waren heerlijk, zowel de Vietnamese alsook westerse gerechten en ook de groene salade. Voor bijzonder aantrekkelijke prijzen. Vriendelijke en heel gastvrije bediening!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Hoi An Tofu Restaurant & Coffee bekeken, bekeken ook

In Hoi An Tofu Restaurant & Coffee geweest? Deel je ervaringen!