“Heerlijk”
Beoordeling van Morning Glory Restaurant

Morning Glory Restaurant
Geclassificeerd als nr. 199 van 1.204 Restaurants in Hoi An
Keukens: Vietnamees
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
15 maart 2020 beoordeeld

Leuke locatie waar heerlijk Vietnamees eten geserveerd wordt. Morning glory is een erg lekker groentegerecht met knoflook. Gezellige ruimte, wel erg druk. Vlotte bediening. Kortom goede plek voor lekker eten!

Datum van bezoek: maart 2020

17 februari 2020 beoordeeld

Geweldig restaurant, We hebben hier 3x gegeten. Fantastische sfeer in koloniaal gebouw, super efiiciente bediening, heel druk en goed lopend.

Datum van bezoek: februari 2020
31 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk menu en oprecht een van de lekkerste restaurants waar we geweest zijn! Kan wel heel druk zijn maar reserveren is mogelijk! En vriendelijk personeel dat goed Engels kan.

22 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi en groot restaurant met semi open keuken. Je kan ziel buiten als binnen eten, en ook boven op het terras. Ik vind het eten egg lekker en echt even iets anders dan de street food buiten. Porties waren niet heel groot, echter wel heel goed betaalbaar. Erg lekker gegeten!

17 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer uitgebreide kaart om een keuze uit te maken. Ze helpen je graag verder met suggesties of meer uitleg over alle gerechten. Het eten zelf was ook heel lekker, vers en snel aan tafel. Dat was voor ons dan ook het minpunt. Het restaurant is zo populair dat je weinig tijd krijgt om rustig te tafelen. Op een uurtje ben je weer buiten.

Reizigers die Morning Glory Restaurant bekeken, bekeken ook

In Morning Glory Restaurant geweest? Deel je ervaringen!