“Wat een fantastisch plekje!”

The Well Coffee & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 10 van 154 Koffie en thee in Hoi An
20 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In een heel klein steegje in de oude binnenstad zit dit heerlijke restaurantje!
Je kunt gezellig boven zitten aan een lange tafel of in de lounge bank. Maar ook beneden heb je een paar tafeltjes overdekt buiten en binnen.
De bediening is super vriendelijk en het eten is heerlijk!!
Je hebt traditioneel Vietnamees eten, maar ook een burger of sandwich.
De pork met groenten en cashew is heerlijk!
Ook is het echt niet duur!
Na de eerste avond hebben we meteen gereserveerd voor de 2e avond.
Lekker genieten van de rust in de drukke binnenstad!

Datum van bezoek: maart 2020

8 februari 2020 beoordeeld

Bij toeval ontdekt en twee avonden heerlijk gegeten. Derde avond viel tegen, een smakeloos gerecht. Volgens de bediening maken ze dat altijd zo en is het het best verkochte op het menu. Dat geloof ik niet als ik het vergelijk met wat we eerder voorgezet hebben gekregen. Kort en goed, het lag aan de klant en niet aan het restaurant. Dat is erg ongastvrij. We hebben er vrijwel niet van gegeten en moesten het volle pond betalen. Dit was dan ook de laatste avond dat we hier zijn geweest.

Datum van bezoek: februari 2020
11 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

2x langsgeweest tijdens ons verblijf. Prijs/kwaliteit uitstekende keuken/bediening. Warm onthaal.Per toeval gevonden in een klein zijstraatje.

Datum van bezoek: december 2019
7 december 2019 beoordeeld

Wat is het eten hier lekker.. En wat is het personeel leuk. De bediening is vrolijk, vriendelijk en snel.

Het eten is heerlijk, de prijs is goed. We hebben hier tweemaal zo'n beetje alle vegetarische gerechten geprobeerd en ze zijn eigenlijk allemaal de moeite wel waard. Enige tip die ik kan geven; sla vooral de springrolls niet over. Voortreffelijk.

Ook de Tofu in zoetzure saus is erg goed bevallen

Datum van bezoek: december 2019
17 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel was ontzettend aardig, praatje maken aan tafel. Eten was heerlijk. Heeft een gezamenlijke ingang met Bup, wij wilden eerst hier eten maar zijn er ‘weggekaapt’. Achteraf niet erg want het eten is heerlijk (bij bup ook trouwens)

Datum van bezoek: september 2019
WellCoffeeTeam, Chủ sở hữu van The Well Coffee & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2019

We are very pleased to serve you, we sincerely apologize for the inconvenience because we shared a yard with illegal restaurant restaurant - Bup Cafe, thank you for your trust and choose us
Best Regards ,
Mr Bin

Reizigers die The Well Coffee & Restaurant bekeken, bekeken ook

In The Well Coffee & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!