Vandaag geopend: 08:00 - 21:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Jumpsuit laten maken

Beoordeeld op 20 februari 2020
299lesleyh
Voor een mooi kostuum jurk jas moet je hier zijn

Beoordeeld op 12 februari 2020

701 beoordelingen
vanaf 16,42 US$
vanaf 72,70 US$
Beoordeeld op 22 februari 2020 via mobiele applicatie

De tailory is een fijne shop. Betrouwbaar en goed te betalen. Zorg ervoor dat je genoeg tijd hebt; ik ben drie keer komen passen waarvan 1 keer niet nodig.

Beoordeeld op 20 februari 2020

Hier een jumpsuit op maat laten maken . Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en denken mee .Zij hebben de jumpsuit mooi op maat gemaakt en de kwaliteit is zeer goed.

Beoordeeld op 16 februari 2020

Mijn vriend en ik hebben elk iets op maat laten maken (hij een kostuum, ik een jumpsuit). In 24u was alles gefikst, en tussendoor was er 1x een fitting. De verkopers zijn vriendelijk en staan je bij met advies. Voor het kostuum betaalden we 160 euro en voor de jumpsuit 65. Dit hangt af vd stof en grootte.

Beoordeeld op 12 februari 2020 via mobiele applicatie

Hele goede klerenmaakster . Super blij mee en binnen dag klaar. Als je dan nog wat wil laten aanpassen is dat ook mogelijk al met al een aanrader !!!!!

Beoordeeld op 2 februari 2020 via mobiele applicatie

Jurk op maat laten maken. Erg vriendelijke service. Ze hebben veel geduld en willen echt dat je blij bent met het resultaat!