TripAdvisor
Hoi An
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Leuk rustig tentje in een zijstraatje van de drukke hoofdstraat”
Beoordeling van Nostalife

Nostalife
Geclassificeerd als nr. 71 van 1.247 Restaurants in Hoi An
Prijsklasse: 15.000 US$ - 200.000 US$
26 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig tentje met zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. Ook meer dan voldoende vegetarische opties. Daarnaast ook heerlijk rustig t.o.v. de drukke hoofdstraat. We hebben hier 2 keer gegeten in 3 dagen tijd, echt een aanrader!!

Datum van bezoek: maart 2019

13 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgegaan op de goede recensies van TA .
Maar vond het eerlijk gezegd een soort van “ vreetschuur” Ze bedoelen het vast wel goed hoor maar vond het beneden niveau. Wat ik mij afvraag is hoe ze aan die super goede recensies komen. Misschien wat minder tafeltjes en meer focus op de gasten die er zijn i.p.v. aan de gasten die een tafel zoeken.

Datum van bezoek: maart 2019
16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuke locatie en super goed gegeten voor heel weinig geld! Echte aanrader! Traditionele gerechten van Hoi An op de kaart.

13 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Meerdere keren terug gegaan naar deze fijne plek. Gezellig om te zitten, vriendelijke service en echt heerlijk eten! Vooral de spring rolls, claypot gerechten en de gerechten gewikkeld in bananaleaf zijn heerlijk. Echt aan te raden als je even van de drukke hoofdstraat met alle toeristen af wilt.

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt wel toppie top gegeten hier. Hoi An specials waren echt aan. Wontons en Bun Beo's voortreffelijk!! Noodles vielen iets tegen. Verder geen enkele local te bekennen. Dus 4 sterren!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Nostalife bekeken, bekeken ook

Hoi An, Quảng Nam
Hoi An, Quảng Nam

In Nostalife geweest? Deel je ervaringen!