Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een oase op loopafstand van de zee. Bedjes op strand te reserveren (altijd plek).
Een heerlijk comfortabel hotel met fantastische Spa. Uitgebreid aanbod van professionele behandelingen/massages.
Zeer uitgebreid ontbijtbuffet on heerlijke tuin. In tuin verschillende zitjes voor relaxen, met of zonder fan.
Op loopafstand van straatje met veel kleine restaurantjes.
Voor ons was dit 4-daagse verblijf een topper!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 25 juli 2018

We werden zeer vriendelijk ontvangen en hadden direct een klick. Hotelkamer erg ruim en was en zag er goed verzorgt uit. Hotel ligt op 150 meter van de zee. Fijn zwembad en de maaltijden waren prima verzorgt.

Magda en Will

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 25 juli 2018

Prima hotel met mooie, grote kamers en prachtige badkamer. Zeer behulpzaam, vriendelijk personeel. Verzorgd zwembad, lekkere cocktails aan poolbar. Uitstekend gelegen, vlakbij strand met gezellige restaurantjes. Fietsen gratis ter beschikking. Taxi naar Hoi An werd probleemloos via hotel geregeld. Lekker gegeten in hotel-restaurant. Ontbijt zeer uitgebreid = brunch. Ideale plaats om tot rust te komen na onze rondreis.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 10 april 2018

Wij zijn 4 dagen geweest in dit mooie hotel. Alle dagen zijn wij te fietsen geweest, deze waren gratis te gebruiken. Alles was erg goed in dit hotel, de kamers, het ontbijt en het personeel, niks op aan te merken. Genoeg restaurants in de buurt en maar een eindje fietsen naar het centrum van Hoi An.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 31 oktober 2017 via mobiele applicatie

Sfeervol hotel met erg behulpzaam personeel. Erg schoon. Fijn zwembad met bar ernaast waar ze zeer goede cocktails maken.
De ligging, op 50m van het strand en in het rustig dorpje waar je fijne locale restaurantjes en massagesalons vindt, is perfect. Ook ben je zo met de fiets (gratis van het hotel) of met de taxi in Hoi An.
Als er al een minpunt was: was het de koffie bij het ontbijt. Voor de rest absoluut een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2017