“Heerlijke koffie, goed eten”
Beoordeling van Phin Coffee

Phin Coffee
Geclassificeerd als nr. 2 van 137 Koffie en thee in Hoi An
7 juli 2019 beoordeeld

Vanwege de goede reacties op tripadvisor hebben we besloten hier langs te gaan. Het was zo goed dat we vervolgens nog 2 keer er heen zijn gegaan om te ontbijten/lunchen. Veel diversiteit aan koffie dat op verschillende manieren gemaakt wordt. Erg leuk dat ze aanbieden om te laten zien hoe ze de koffie klaarmaken en hier uitleg bij geven. Zeker een aanrader om hier heen te gaan!

Datum van bezoek: juli 2019

23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is inderdaad even zoeken naar dit tentje, maar uiteindelijk vind je dit verborgen tentje! En het is de moeite waard. Ziet er heel gezellig uit. Voor het eerst in Vietnam de egg coffee geprobeerd en dit was erg lekker. Super

Datum van bezoek: maart 2019
25 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is even zoeken, maar als je het gevonden hebt, kun je hier uitstekend relaxen. We hebben hier koffie gedronken en zijn de volgende dag teruggekomen voor het ontbijt. Niet het goedkoopste ontbijt, maar erg lekker! We raden deze plek aan.

Datum van bezoek: december 2018
20 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beetje verstopt, dit tentje serveert filter koffie als heuse barista’s. Maar ook heerlijke cappuccino en Latte. Voor een egg coffee ben je hier ook aan het goede adres. ERG fijn; ze hebben hier soja melk. De binnentuin is heerlijk rustig. Service super goed. De eigenaar en zijn vrouw spreken goed Engels. Wij hebben meteen een tour geboekt via de eigenaar.

Datum van bezoek: december 2018
28 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk en schattig tentje. Je kan er heerlijke koffie/cappuccino drinken. Hele vriendelijke mensen en een super ontbijt. Een aanrader als je hoi an bezoekt!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Phin Coffee bekeken, bekeken ook

Hoi An, Quảng Nam

In Phin Coffee geweest? Deel je ervaringen!