TripAdvisor

Beoordeling van What Else Coffee

What Else Coffee
Geclassificeerd als nr. 81 van 1.258 Restaurants in Hoi An
27 september 2019 beoordeeld

Schattige locatie in een klein straatje. Lekkere tuin waar je rustig in het groen buiten kan zitten.

Onwijs lekkere bowl vol vers fruit en goede koffie!
Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: september 2019
whatelsehoian, Propriétaire van What Else Coffee, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

All our crew thank you very much for your visit and your friendly review. We hope to see you again.

19 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht bij What else! Leuk en gezellig tentje is een rustig straatje.
Personeel is erg vriendelijk

Datum van bezoek: augustus 2019
whatelsehoian, Propriétaire van What Else Coffee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2019

bedankt voor je vriendelijke woorden. We were happy to serve you and to make you appreciating our family restaurant. we hope to see you again.

27 juli 2019 beoordeeld

Heerlijk restaurantje weg uit de drukte van de boulevard. Lieve, gastvrije bediening. En het eten..fingerlicking!

Datum van bezoek: juli 2019
whatelsehoian, Propriétaire van What Else Coffee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2019

Many thanks for your friendly words. We were happy to serve you and make you appreciating our family fresh food. We hope to see you again.

15 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de japanse brug een steegje ingeslopen om van de drukte te ontsnappen en toen kwamen we deze aangename bistro tegen.

We zijn hier driemaal geweest en hebben er nooit spijt van gehad. Rustig steegje, goede stoeltjes, vriendelijke service, en lekker eten (spring en summer rolls, pho en cao lau).

Niet altijd onbelangrijk, proper toilet.

Alvast een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2019
whatelsehoian, Propriétaire van What Else Coffee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2019

Many thanks for your friendly words and for your fidelity. All our team was happy to serve you and to make confortable in our Oasis. We hope to see you again.

16 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk plekje, sfeervol en uit de drukte, normale prijzen, vriendelijk personeel. Eggplant and cao lao waren erg lekker!!

Datum van bezoek: december 2018
whatelsehoian, Propriétaire van What Else Coffee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2018

Thank you for your nice words. All your team appreciate to serve customers who are happy with our dishes. We hope to see you again.

Reizigers die What Else Coffee bekeken, bekeken ook

In What Else Coffee geweest? Deel je ervaringen!