TripAdvisor
Hoi An
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Super ontvangst leuke gids”

Tra Que Garden Cooking Class & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 1.269 Restaurants in Hoi An
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super ontvangst leuke gids zijn opgehaald bij hebt hotel zeer rustgevende omgeving en leuke kookcursus ze ondersteunen de lokale bevolking met hun cursus dat is aan alles te merken echt een rif initatief

Datum van bezoek: november 2019
traqueg, Owner van Tra Que Garden Cooking Class & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Dear Sir and Madam,

Thank you so much for joining Tra Que Garden Cooking Class and Restaurant. We really appreciate your time at our place and your time for making this great review. Your review is a great motivation for all of us when we are trying our best to maintain the local culture, organic agriculture, and the local gastronomy. We are all so glad to know you enjoyed your visit at our place and enjoyed our LOCAL FOODS which are made with an AUTHENTIC RECIPES. We hope this is one of your memorable experiences in Hoi An. We are looking forward to welcoming you again soon. We wish you a great journey in Vietnam!

11 september 2019 beoordeeld

Heel leuke activiteiten, met start op de markt aankopen gaan doen. Dan mooi fietstochtje naar de locatie. Heel vlotjes en leuk gebracht. Top!

Datum van bezoek: september 2019
19 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een uitgebreide rondleiding langs de tuinen waar kruiden, groenten en vruchten worden gekweekt op een organische manier kregen we een heerlijke voetmassage. Daarna aan de slag met kokkin Sen. Het was naast leerzaam ook erg leuk en ontspannen. Ook het decoreren van de gerechten was heel leuk om te doen. Een absolute aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
traqueg, Owner van Tra Que Garden Cooking Class & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019

Dear Sir and Madam,

Thank you so much for joining Tra Que Garden Cooking Class and Restaurant. We really appreciate your time at our place and your time for making this great review. Your review is a great motivation for all of us when we are trying our best to maintain the local culture, organic agriculture, and the local gastronomy. We hope this is one of your memorable experiences in Hoi An. We are looking forward to welcoming you again soon. We wish you a great journey in Vietnam!

3 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze laatste dag in Hoi An wilden we nog een kookcursus doen. Ondanks dat we erg laat waren met boeken (i.e. de avond ervoor), kregen we een snelle reactie van de eigenaar en was alles in orde. De volgende ochtend werden we op de afgesproken tijd in ons hotel opgehaald door de eigenaar en onze chef Vi.

Het bezoek aan de markt was erg leuk en interessant. Het is namelijk niet de markt in het centrum van Hoi An, maar een andere markt in Hoi An waar helemaal geen toeristen komen. Vi vertelde ons over de verschillende producten en het
Vietnamese fruit op de markt. De duur van het bezoek aan de markt was precies goed.

Daarna reden we door naar de keuken en het restaurant die midden op de boerderij zitten. Prachtig gebied waar men nog op de traditionele manier aan landbouw doet. Vi leidde ons rond over de boerderij en legde ons uit over de landbouwmethoden en de gewassen. Ze vertelde ook dat het helaas erg veel moeite kost om dit prachtige gebied in stand te blijven houden doordat er veel gebouwd wordt in Hoi An en omdat de aandacht voor de traditionele en milieuvriendelijke manier van landbouw langzaam verdwijnt. Erg goed dat ze daar aandacht voor vragen en fijn dat wij door onze deelname aan de cursus wat kunnen bijdragen.

Nadat we samen met de boer wat plantjes aangeplant hadden en een korte massage, begon het koken zelf. We hebben samen met Vi vier gerechten gemaakt. Onder het koken veel kunnen lachen en alle gerechten waren even lekker. Vi legde ons stapsgewijs elk het gerecht uit, waarna we zelf de gerechten konden maken. In tegenstelling tot andere kookcursussen mochten we eigenlijk bijna alles zelf doen. Ze hadden maar een paar dingen al eerder voorbereid omdat die een nacht nodig hadden en dat niet tijdens de cursus zelf kon.

Deze kookcursus is echt een aanrader! Het bezoek aan de markt, de boerderij en het koken zelf is fantastisch. Het eten dat je tijdens de cursus maakt, mag je uiteraard zelf opeten en is heerlijk. Fijn dat we de recepten ook nog voor thuis meekregen!

Datum van bezoek: juni 2019
traqueg, Owner van Tra Que Garden Cooking Class & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2019

Dear Sir and Madam,

Thank you so much for joining Tra Que Garden Cooking Class and Restaurant. We really appreciate your time in our place and your time for making this great review. Your review is a great motivation for all of us when we are trying our best to maintain the local culture, organic agriculture, and the local gastronomy. We hope this is one of your memorable experiences in Hoi An. We are looking forward to welcoming you again soon. We wish you a great journey in Vietnam!

12 juni 2019 beoordeeld

Fantastisch leuke dag gehad bij Tra Que Garden! Van het bezoeken van de lokale markt als het zien hoe de kruiden worden verbouwd en natuurlijk het fabriceren en eten van de typische Vietnamese gerechten. Een absolute aanrader als je in Hoi An verblijft!

Datum van bezoek: mei 2019
traqueg, Owner van Tra Que Garden Cooking Class & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2019

Dear Sir and Madam,

Thank you so much for joining Tra Que Garden Cooking Class and Restaurant. We really appreciate your time in our place and your time for making this great review. Your review is a great motivation for all of us when we are trying our best to promote the local culture, organic agriculture, and the local gastronomy. We hope this is one of your memorable experiences in Hoi An. We are looking forward to welcoming you again soon. We wish you a great journey in Vietnam!

Reizigers die Tra Que Garden Cooking Class & Restaurant bekeken, bekeken ook

In Tra Que Garden Cooking Class & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!