TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ons laatste vakantie bestemming, daar waar ik lekker en ontspannen wil eindigen.. schrik ik continu van alle gehorige in en rondom onze kamer, kan de buren horen praten en alle stoelen horen schuiven. Het zwembad is compleet over genomen door Vietnamese gezinnen, wat niet erg is maar voel me daardoor niet helemaal op mijn gemak.

Ontbijt niet spectaculair, voor 3 dagen is het lekker daarna eentonig. Personeel heel vriendelijk vooral Bella. Massage is een aanrader heel verzorgd en lekker.

Verder is het hotel netjes en stijlvol, helaas een kleine domper die paar puntjes voor het bedrag per nacht.

Datum van verblijf: augustus 2018
Hau T, Người quản lý van Hoi An Waterway Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2018

Dear Jeffrey N !
Xin Chao from Hoi An Waterway Resort!
Thank you very much for choosing to stay at Hoi an Waterway Resort and taking time to share your experience with us. We are glad to know you had an enjoyable stay with us.
We wish to be served you soon
John Tran
Operation Manager

Beoordeeld op 3 april 2018 via mobiele applicatie

Een prachtig paradijsje op een rustig gelegen plek. Mooi en goed onderhouden hotel met een sfeervolle tuin aan de rivier. Mooi ruim opgezet zwembad met genoeg ligbedjes en parasols. Ontbijt is goed verzorgd en wordt continue aangevuld. Kamers zijn modern en luxe met heerlijke bedden! Personeel is echt super vriendelijk en willen er alles voor doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. John (de manager), staat altijd voor je klaar en helpt waar nodig is. Bedankt voor onze week verblijf en ons een vakantiegevoel te hebben gegeven. Groetjes van de Nederlanders

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 26 februari 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel, rustig gelegen aan het water. Lekker zwembad en een mooie ambiance/stijlvol. Diverse kamers gehad. Allemaal erg goed, schoon en lekkere bedden. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is ook prima. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 17 mei 2017

Mooi hotel met prachtige tuin aan de rivier. Lekker ontbijt. Héél vriendelijk personeel.
Naar Hoi An kun je makkelijk te voet, Leuk om eens een café langs de weg te bezoeken.
We hebben genoten!

Freddy & Frieda

Datum van verblijf: maart 2017
Hoian Waterway R, Người quản lý van Hoi An Waterway Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2017

Dear Friedavandenbussche!
On behalf of the team and I and thank you very much for choosing to stay with us here at Hoi An Waterway Resort and for sharing your amazing experiences.
I do hope that we will have an opportunity in the future to be able to welcome you again to Hoi An Waterway resort
Best regard.
John Tran
Operation Manager.

Beoordeeld op 21 april 2017

Wat een mooi hotel op 8 min fietsen van het oude Hoi An gratis leenfietsen van het hotel. Ruime prachtige kamers die allemaal uitkijken op de tuin en de rivier.. Mooi groot zwembad met lisoelen en mooi aangelegde tuin. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt heerlijk alles ruim optijd aangevuld. Ook voor lunch en diner! Het hotel ligt super rustig aan n doodlopende straat. Een absoluut verborgen parel!

Kamertip: Alle kamers zijn top en hebben het zelfde uitzicht op de tuin en rivier.
Datum van verblijf: april 2017
Hoian Waterway R, Người quản lý van Hoi An Waterway Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2017

Dear Annemiek L!
Thank you for reviewing us perfectly. We appreciate your praises regarding our resort, staff, garden,pool and food. We would love to welcome you back in the near future.
Best regards,
John Tran (Hau)