“Niet bijzonder ”
Beoordeling van M Bistro

M Bistro
Geclassificeerd als nr. 350 van 1.246 Restaurants in Hoi An
2 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vet eten, niet bijzonder, geen uitblinker in de omgeving. Hebben niet de lekkere gerechten op de kaart en die erop staan zijn van slechte kwaliteit. Ook best duur.

Datum van bezoek: april 2019

23 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Frituur is prima, rest is heel saai. amper smaak, BABYVOEDING inrichting is heel ok verder maar nadruk op “ok” en daarvoor reis je niet naar Vietnam. Behalve als je een eenzijdige eenkennige persoon bent

Datum van bezoek: oktober 2018
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super snelle bediening, goed eten! En een heerlijke IPA! Absolute aanrader! En de prijzen zijn ook nog eens super!

Datum van bezoek: mei 2018
18 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de lunch hadden we de Hoi An platter besteld: een zalige combinatie van verschillende dumplings en spring rolls. De koffie toe was heerlijk. Atmosfeer was knus, staf was heel vriendelijk, toilet heel schoon. Aanrader!

Datum van bezoek: januari 2018
28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier voor diner. Erg lekkere beef samosas en dim sums. Ook de pho met beef was erg lekker al was de boullion erg zout. Ook het andere vlees in dit restaurant was goed bereid en een lekkere pindasaus er overheen. Geserveerd met heerlijke noedels. Het vlees was een redelijk kleine portie. Ik raad het restaurant aan als je een kleine of juist grote maaltijd wil eten. De prijzen zijn prima en niet al te duur. Geen airco wel ventilatoren.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die M Bistro bekeken, bekeken ook

In M Bistro geweest? Deel je ervaringen!