Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Hotel is mooi met goede service! Het personeel is echt super vriendelijk en behulpzaam. Met de gratis leenfiets ben je in een paar minuten in het oude centrum. Met de fiets ben je in 20 minuten op het strand.
Badkamer stond na elke douche helemaal blank. De kamer heeft uitzicht op het zwembad en op de andere kamers waar je zo naar binnen kan kijken, helaas niet veel privacy als je je overgordijnen niet de hele tijd dicht wil hebben. Voor de rest alles goed en mooi.

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 23 december 2018 via mobiele applicatie

Heel goed hotel. Niets op aan te merken. Prijs kwaliteit perfect. Zeker een aanrader. Zou terug opnieuw gaan. Echt geweldig. Uitgebreid ontbijt. Bad en douche. Ruime kamer. Gym, zwembad. Alles wat je nodig hebt.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 22 augustus 2018 via mobiele applicatie

Leuk hotel, vrij centraal gelegen, je kan er gratis fietsen huren. Kamers zijn netjes. Zwembad is proper. Personeel is vriendelijk. Wij boekten een taxi naar banahills, sunworld en de gouden brug. Prijzen lijken redelijk. Hoi An is wel gevoelig duurder dan andere steden, wschl owv het toerisme. Dit hotel is een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 2 december 2017 via mobiele applicatie

Super service, heel vriendelijk personeel, locatie is goed schone kamers .Prijs kwaliteit zeer goed, gratis welkomst drankje, water/nootjes/snoepjes in de kamers, gratis WiFi en mogelijkheid om gebruik te maken van fietsen.
Ontbijt ook goed voldoende keuze en mogelijkheid om na het uitchecken gebruik te maken van de douches.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 24 november 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel was erg goed voor de prijs die we hebben betaald! We hebben een upgrade gekregen bij aankomst. De kamer en badkamer waren erg netjes. Het personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om een goed verblijf te hebben in het hotel en in Hoi An. Ze hebben ons tevens goed geholpen met het vervolg van onze reis. Het personeel kan ook goed Engels verstaan en spreken.

Kortom heel goed hotel.

Steffi van België