TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 22 augustus 2018 via mobiele applicatie

Leuk hotel, vrij centraal gelegen, je kan er gratis fietsen huren. Kamers zijn netjes. Zwembad is proper. Personeel is vriendelijk. Wij boekten een taxi naar banahills, sunworld en de gouden brug. Prijzen lijken redelijk. Hoi An is wel gevoelig duurder dan andere steden, wschl owv het toerisme. Dit hotel is een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 2 december 2017 via mobiele applicatie

Super service, heel vriendelijk personeel, locatie is goed schone kamers .Prijs kwaliteit zeer goed, gratis welkomst drankje, water/nootjes/snoepjes in de kamers, gratis WiFi en mogelijkheid om gebruik te maken van fietsen.
Ontbijt ook goed voldoende keuze en mogelijkheid om na het uitchecken gebruik te maken van de douches.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 24 november 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel was erg goed voor de prijs die we hebben betaald! We hebben een upgrade gekregen bij aankomst. De kamer en badkamer waren erg netjes. Het personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om een goed verblijf te hebben in het hotel en in Hoi An. Ze hebben ons tevens goed geholpen met het vervolg van onze reis. Het personeel kan ook goed Engels verstaan en spreken.

Kortom heel goed hotel.

Steffi van België

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 20 september 2017 via mobiele applicatie

Ons verblijf in dit hotel was echt fantastisch. Heel mooi en fris zwembad, kamers heel netjes en het personeel is altijd super vriendelijk! Ze helpen je bij alles. Gratis fietsen die je mocht gebruiken voor naar het centrum te gaan zijn heel handig! Het is maar 5 minuutjes naar het leuke centrum van Hoi An. Ook het ontbijt is heerlijk (buffet)

Echt een aanrader als je in Hoi An verblijft!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 4 september 2017

Hele fijne en schone kamers. Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam! Ze helpen je met tours en tips. Het ontbijt is heerlijk. En ze bieden zelf verschillende services aan (zwembad, gym en massages). Echt een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2017