TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben heel erg genoten in dit hotel! We verbleven hier 3 nachten en ik had graag nog veel langer gebleven. De service die het hotel biedt is erg fijn! Personeel is vriendelijk en helpt graag. Het is fijn dat het hotel gratis shuttle dienst naar het strand en de stad aanbiedt, echter hebben wij steeds gebruik gemaakt van de gratis leenfietsen (erg leuk om zo de omgeving te verkennen, in 5 min ben je in het centrum)! Het zwembad is prachtig en er zijn genoeg ligbedjes. In de omgeving van het hotel zijn veel rijstvelden, leuk om doorheen te fietsen. Ontbijt is goed en uitgebreid! Kamer is groot, heel schoon en mooi. Kortom; erg genoten!!

Datum van verblijf: augustus 2019
lasenta_hotel, Front Office Manager van Lasenta Boutique Hotel Hoian, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2019

Dear susannekaag,

Let me thank you for choosing Lasenta Boutique Hotel during your stay in Hoian and for sharing your experience with other Tripadvisor Users.

It was a pleasure to have you here with us and to know that you have had a good experience in our hotel! Our principal aim is to give you our best service, make your stay unforgettable and reach your expectations. Your comments will help us with our continuing effort to improve the service quality.

With very best regards,

Beoordeeld op 18 juli 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf gehad in dit hotel, alles was dik in orde; kamers, service, ontbijt. Het uitzicht over de rijstvelden was ook echt adembenemend! Als je in Hoi An verblijft, raad ik dit hotel zeker aan!!!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 26 september 2018

Minste hotel van onze rondreis door Vietnam. Mooi hotel met mooi zwembad en zeer ruime kamer met enorm bed. De persoonlijke en vriendelijke gastvrijheid mist. Je voelt je eerder een nummer wat we in alle andere hotels totaal niet hadden. Ontbijt was oke, koffie was niet lekker. Ondanks dat wij buiten het seizoen waren toch moeten wachten op een tafeltje bij het ontbijt. Shuttle service naar centrum en strand handig maar rijdt zo weinig dat je er niet veel aan hebt, gelukkig zijn taxi's goedkoop. Door de ligging moet je naar het centrum en het strand met een taxi. Fietsen die gratis te huur zijn vallen bijna uit elkaar dus niet echt geschikt voor een tochtje. Ik denk dat je betere hotels kunt vinden dan deze.

Datum van verblijf: september 2018
lasenta_hotel, Quản lý bộ phận lễ tân van Lasenta Boutique Hotel Hoian, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2018

Dear Michelle H,

Thank you for taking the time to review our property on Tripadvisor. We truly value your opinions and we will use them to improve our guest comfort. On behalf of Lasenta Boutique Hotel Hoian, I would like to thank you for your great review .

We look forward to welcoming you again soon.

Kind regards,

Beoordeeld op 23 september 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier drie nachten. De ontvangst was minder warm als wat we eerder in Noord-Vietnam hebben ervaren. Vriendelijk maar niet echt betrokken. De kamers waren prima (geweldig bed), ligging wat verder weg van het centrum helaas (net wat te ver om te lopen), het ontbijt is top. Zwembad mooi en goede ligbedden maar regelmatig zag het blauw van branden op de omliggende rijstvelden. Het hotel is een prachtig gebouw maar komt niet echt tot zijn recht op de plaats waar het staat. Fietsen en shuttle service prettig. Oké hotel maar voor deze prijs meer verwacht...

Datum van verblijf: september 2018
lasenta_hotel, Quản lý bộ phận lễ tân van Lasenta Boutique Hotel Hoian, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2018

Dear Janwillemencarola,

We look forward to welcoming you again soon.

With very best regards,

Beoordeeld op 25 augustus 2018 via mobiele applicatie

In één woord: perfect. Prachtige kamers, zeer vriendelijke bediening, lekkere infinity pool met zicht op rijstvelden. Elke dag biedt het hotel hun gasten Vietnamese verhaaltjes, legendes aan. Leuk om voor te lezen voor je kinderen. Kortom, wij zijn groot fan

Datum van verblijf: mei 2018