TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 31 december 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn op 17 November in de nacht aangekomen in dit hotel. Mijn vrouw en ik kregen kamer 511 toegewezen en mijn dochter en haar gezin kamer 120. Deze kamer stonk enorm omdat het zeer vochtig was. De schimmel zat tegen de wand en het plafond. De volgende dag kreeg onze dochter na een slapeloze nacht en een klacht over het vocht, kamer 510 toegewezen. Vanaf het begin af aan heeft de warme douche in deze beide kamers niet gefunctioneerd. Elke dag weer hebben we geklaagd en kwamen er monteurs langs die ons dan meedeelden dat het weer in orde was. Maar niets was er in orde. Het water bleef koud. En dit was met name voor onze kleindochter van vier jaar oud een ramp. Onze kleindochter lijdt n.l. aan de ziekte Gullain- Barré Syndroom. Een ernstige spierziekte waaraan zij ruim twee jaar lijdt nadat zij door de Zika mug gestoken is op de Antillen. Juist om deze reden hebben wij dit hotel gekozen omdat het zwembad wordt verwarmt tot 33 graden Celcius. Maar als je daarna niet warm kan douchen is dit heel vervelend. Mijn kleindochter kreeg daarom weer spieruitval en kon nauwelijks nog lopen. Op onze laatste avond, dus na 13 nachten functioneerde de douche eindelijk na behoren. Het hotel heeft on een schadevergoeding in het vooruitzicht gesteld, echter tot nu toe hebben wij niets meer vernomen van het Sheraton hotel. Is dit een vijf sterren hotel waardig? Wij zijn heel erg teleurgesteld in dit zogenaamde tophotel.

Datum van verblijf: november 2017
Management_Sheraton, General Manager van Sheraton Sharjah Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2018

Dear MBBrand,

Thank you for your visit and for taking time to review our hotel, we are very sorry to hear that you faced some issues with our facilities during your stay wit us. We really hope your daughter is fine now.
Please be assured that we are taking all comments seriously to improve our guest service experience.

Kind regards,
Dany Dagher
General Manager

Beoordeeld op 7 december 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel. Schoon en goedverzorgd. Strand en zwembad is prachtig. Zeer vriendelijk personeel. Spa is schoon en ruim. Personeel van de spa zijn aardig en professionals.
Ontbijt is goed en je kan buiten in de zon heerlijk ontbijten met de uitzicht aan de zee. Ik kreeg een lekker taart van de manager dhr. Dany Dagher omdat ik jarig was. Super lief. Zeker kom ik hier terug!

Datum van verblijf: december 2017
Management_Sheraton, General Manager van Sheraton Sharjah Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 december 2017

Dear guest,
Thank you for your great review, we are glad to hear that you liked our hotel facilities.
Your kind feedback on our service is very encouraging, we will make sure to share it with all the team.
Hope to see you back soon!

Kind regards,
Dany Dagher
General Manager

Beoordeeld op 20 april 2017 via mobiele applicatie

Geweldig bling bling hotel...blinkende marmer en kristal...vriendelijk personeel...drukte aan het zwembad...handoekje op tijd leggen..verder zit jeoveral ver vandaag dus huurauto of taxi of bus is een must...geen metro connectie

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 3 november 2016

1) halfpension is hier oplichterij!

er wordt voor halfpension 30€ extra aangerekend per persoon
op de website staat dat er 3 restaurants zijn: buffet-arabisch-vis
in het hotel blijkt enkel het buffet inbegrepen in halfpension, dit staat nergens vermeld en wordt ook niet gezegd bij check-inn
toen we hierop kritiek gaven dat we niet elke avond hetzelfde buffet wilden, kwam plots een kaart boven in het visrestaurant met 2 keuzemenus: kip of vlees (geen vis!), dit was dan plots toch inbegrepen
echter op het eind kregen we toch nog een suplementrekening van 12€ (60din) per persoon
toen we hen hierop aanspraken melden zij ons dat half pension enkel geldig was in het buffet en voor de andere restaurants een supplement diende betaald te worden

als je kijkt dat het menu los van halfpension verkrijgbaar is voor 32€ (128din) is het niet correct dat wij in totaal 42€ moeten betalen (30+12)

het is dus zeker af te raden half pension te nemen, het is beter gewoon te eten in het restaurant en daar te betalen

het idee dat halfpension goedkoper is is dus bedrog, integendeel ...

toen we het management hierover spraken kon niemand ons helpen (volgens hen was de 30€ halfpension maar 15€ (60din) waard in de niet-buffet-restaurants!, waar het verschil van 15€ bleef plakken konden ze niet uitleggen )

elke dag werden we aan het lijntje gehouden en uiteindelijk hebben we nooit een uitleg verkregen

het annuleren van half pension was niet mogelijk

2) slechte ligging
het hotel ligt in Sjarjah en niet in Dubai
hoewel dit slechts 20km van Dubai is, is door druk verkeer dit meer dan een uur met de taxi

3) shuttle dienst: 1x/d
enkel om 10u30 (heen) en om 15:30 (terug) is er een gratis shuttle van hotel naar Dubai mall
het is bovendien op voorhand reserveren, en als het busje vol zit dient de gast zelf zijn taxi te betalen

4) zeewater voor het hotel is door aangelegde golfbreker niet proper, eerder stilstaand poel met groenig water

5) in het ganse hotel is geen druppel alcohol verkrijgbaar
dit staat nergens vermeld op de website bij boeking

6) het personeel bij ontbijt en buffetrestaurant is niet gemotiveerd
tafels worden niet afgeruimd, koffie wordt niet spontaan gebracht
bovendien wordt als alles dan toch wordt afgeruimd dit op een tafel gestapeld ipv het weg te brengen
het personeel in het vis en traditioneel restaurant is duidelijk een klasse hoger

7) Wifi is overal aanwezig en zeer goed

8) kamer is modern gerenoveerd met goede bedden, dockingstation voor iphone, degelijke kluis
de kamer wordt goed onderhouden

9) fitness is modern uitgerust
wel gesplitst voor mannen en vrouwen

Datum van verblijf: november 2016
Management_Sheraton, Manager van Sheraton Sharjah Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2016

Beste Peter V,

Bedankt voor het beoordelen van het hotel. We vinden het jammer om te horen dat u niet volledig van uw verblijf hebt kunnen genieten en dat er een miscommunicatie was over de waarde van uw diner. Dit had te maken met een fout in ons Micros Kassasysteem. We willen u graag op het hart drukken dat de waarde en kwaliteit van de signature menu's overeenkomt met het bedrag dat de gast heeft betaald.

Wat betreft het serveren van alcohol in ons hotel: Dat is helaas bij wet verboden in de emiraat Sharjah en dit geldt voor de gehele emiraat. We vinden het jammer dat dit niet duidelijk is gecommuniceerd door het reisbureau als een algemeen bekende wet. In de emiraat Ajman, die slechts enkele meters weg is, kan wel alcohol worden geconsumeerd.

Desondanks hopen wij dat u van de rest van uw verblijf bij ons genoten heeft!

Met vriendelijk groet,
Sheraton Team

Beoordeeld op 24 april 2016

Kamer 441, zeer mooi met instelbare airco en groot bed, mooie badkamer met inloopdouche en voorzien van ligbad .toiletgroep aanwezig. Alles zeer ruim. Vele gemakken met zeer goede handdoekenservice zowel in de kamer als op/naar het strand. Goed veelzijdig restaurant met fantastische vriendelijke bediening, eten van goede kwaliteit met veel keus. Koffie kan men op de kamer maken en drinkwater 2 flessen per dag was gratis. Fantastisch mooi zwembad ook voor kleine kinderen en prachtig strand met gratis ligbedden.

Kamertip: duidelijke foto's op webside
Datum van verblijf: april 2016
Management_Sheraton, General Manager van Sheraton Sharjah Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2016

Beste “Herman42”,
hartelijk dank voor de goede commentaren, het doet ons genoegen dat u fijne dagen bij ons hebt gehad en we zien er naar uit u wederom te mogen verwelkomen in ons hotel.
Edwin Wijkhuijs