Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
168 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 14/03/21
Booking.com
133 US$
Aanbieding bekijken
Trip.com
168 US$
76 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 92 US$
Gratis annuleren tot 16/03/21
Hotels.com168 US$
eDreams133 US$
Travelocity168 US$
alle 13 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.193)
Beoordelingen filteren
2.193 resultaten
Waardering van reizigers
1.257
560
228
87
61
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.257
560
228
87
61
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.193 beoordelingen
Beoordeeld op 10 mei 2016

Alles was ok, goede service vriendelijk personeel, vooral in Makani! Verschillende restaurants beschikbaar, wifi werkt, kamers zijn correct, niet over matig luxueus, douche, klopt is wat aan de lage kant maar temperatuur wel goed in te stellen bij mij.
Kortom geslaagd verblijf!

Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank MaartenD_13
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jacques C, General Manager van Radisson Blu Hotel & Resort, Al Ain, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2016
Google-vertaling

Dear Maarten D,

Thank you for choosing to stay with us and for writing a comment on Trip Advisor regarding your recent stay in our hotel.

We are pleased to read the positive comments pertaining to our room condition, facilities, wifi quality, as well as the service provided by our team member.

Our sole focus is to provide a flawless and excellent service to our valued guests, and to contribute towards a memorable stay at Hilton Al Ain.

We look forward to welcoming you again on your next visit to Al Ain!

Warmest regards,
Jacques Claudel
Hilton Al Ain | General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 april 2016

Hilton hotel in Al Ain is wat gedateerd, maar prima service. Kamer is netjes, maar douche te laag en niet in te stellen op warmte. WiFi op de kamer is goed. Ontbijt is uitstekend en er zijn goede restaurants aanwezig in het hotel.

Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank alfredr920
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jacques C, General Manager van Radisson Blu Hotel & Resort, Al Ain, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2016
Google-vertaling

Dear Alfred R,

Thank you very much for your loyalty to our hotel and taking the time and effort to post a personal review here at TripAdvisor following your experience at the Hilton Al Ain. We truly appreciate your feedback as it is comments from our valued guests that enable us to improve our services and facilities.

I am sorry to hear about your opinion on the condition of the hotel and the room, However, I am glad to inform you that we have embarked on a hotel refurbishment program which will bring our facilities in line with Hilton’s new brand standards.

On a positive note, I am pleased to learn that you found the food and beverage offerings variety, breakfast food quality , and our team member service were up to your expectation.

Hopefully we will have the pleasure to welcome you again whenever your travel or leisure plans bring you back to Al Ain.

Kindest regards,
Jacques Claudel
Hilton Al Ain | General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 januari 2016

Erg genoten van de live optredens in de paco bar! Om de dag te starten wordt er een heerlijk ontbijt buffet ingericht . De service is perfect met dank aan Marta,lani, Geneviv en Moses.
Al het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam!
Enige kleine min puntje is de wat trage internet verbinding! Golfbaan was gesloten of opgeheven.

Datum van verblijf: januari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank masvan2016
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jacques C, General Manager van Radisson Blu Hotel & Resort, Al Ain, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2016
Google-vertaling

Dear masvan2016,

Thank you for choosing to stay with us and for writing a comment on Trip Advisor regarding your recent stay in our hotel.

We are pleased to read the positive comments pertaining to the quality of our food and beverage outlets offerings, as well as the friendly and helpful service from our team member. Our sole focus is to provide a flawless and excellent service to our valued guests, and to contribute towards a memorable stay at Hilton Al Ain

I am sorry to read your comments about the quality of our internet connection. Please accept my apology for the inconvenience caused. Rests assure I have relay this matter to our System Manager for his review and follow up so we could access this potential improvement.

In regard to the golf course, I would like to inform you that it is not in function at the moment and still under discussion within the management for the future use of the place. We will keep you inform should there be any update.

Once again thanks for the comment and I apologize for the inconvenience caused during your stay. We look forward to welcoming you again on your next visit to Al Ain!

Warmest regards,
Jacques Claudel
Hilton Al Ain | General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 december 2015

Van 17 november 2015 tot 23 november 2015 op bezoek bij vrienden in Al Ain. Daar ik vorig jaar ook in dit hotel was er weer voor geboekt. Ontvangst hartelijk en kreeg gratis internet tijdens mijn verblijf. Kamer groot en schoon. Vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Ik had op een avond mijn tas laten liggen in een taxi en bij de receptie werd er meteen gebeld naar lost and found. Gelukkig kwam de taxi zelf terug met mijn tas. Ontbijt goed met verse producten. Volgend jaar weer.

Kamertip: Aan de achterkant mooi uitzicht op de tuin met zwembad.
Datum van verblijf: november 2015
  • Reistype: Reisde alleen
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Ge W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jacques C, General Manager van Radisson Blu Hotel & Resort, Al Ain, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2015
Google-vertaling

Dear Ge W,

Thank you very much for taking the time to share your thoughts with the Tripadvisor World of Travelers!

I am very delighted to learn that you have enjoyed your stay in the hotel. We feel truly blessed with a team of hospitable, action-oriented team members, who are the key to the success of your visit.

Our sole focus is to provide a flawless and excellent service and facilities to our valued guests and to contribute towards a memorable stay at Hilton Al Ain.

We look forward to welcoming you again on your future Al Ain trip!

Warmest regards,
Jacques Claudel
Hilton Al Ain | General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 mei 2015 via mobiele applicatie

Twee lekkere zwembaden, heel goed ontbijt en vriendelijke staff.
het hotel is wat gedateerd maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de goed verzorging. De locatie is ook goed nabij één paar high lights in Al Ain

Datum van verblijf: mei 2015
Reistype: Reisde met familie
Bedank joukec
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jacques C, General Manager van Radisson Blu Hotel & Resort, Al Ain, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2015
Google-vertaling

Dear joukec,

Thank you very much for taking the time and effort to post a personal review here at TripAdvisor following your recent stay at the Hilton Al Ain.

We are very happy to know that you enjoyed your stay with us, especially with the swimming pools facility, the breakfast food quality, and nevertheless our staff friendliness.

We look forward to welcoming you back to Hilton Al Ain whenever your travel plans brings you to Al AIn!

Kind regards,
Jacques Claudel
Hilton Al Ain | General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken