64 US$
Booking.com64 US$
Agoda.com64 US$
ZenHotels.com72 US$
Beoordeeld op 5 oktober 2017

Goede kamers. Mooi en groot zwembad met voldoende ligbedden.
Hotel ligt op een berg, met mooi uitzicht, maar ver van de stad en buiten het hotel is er niets in de omgeving.
In hotel is een goed restaurant.

Datum van verblijf: september 2017
Rima R, General Manager van Mercure Grand Jebel Hafeet, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2017

Dear Guest,

Greetings from the Mercure Grand Jebel Hafeet.

Thank you for your wonderful review of the Mercure Grand , and I am delighted to note that you had a great time at the resort.

With a mission to provide superior guest service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued guest your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service.

Thank you for choosing the Mercure Grand Jebel Hafeet and we hope to welcome you again in the near future.

Best regards

Rima Rawass
General Manager

Beoordeeld op 21 maart 2016

Het hotel ligt schitterend bovenop de berg met een mooi uitzicht. Wel ver van de stad dus aangewezen op het hotel voor het diner. Maar dat is op zich geen straf want het eten is ook echt goed,, verrassend goed voor een buffet. Heerlijke kamers, alles keurig schoon.

Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Bouchra R, General Manager van Mercure Grand Jebel Hafeet, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2016

Dear Guest

Thank you very much for your wonderful review of our hotel. I’m so happy to hear that you enjoyed you time with us, including your room and the food. Thank you again, and we hope to welcome you back again!

Yours sincerely

Beoordeeld op 10 februari 2015 via mobiele applicatie

Na een reis door de emiraten en oman hebben we 3 dagen gerelaxed in dit resort. De ontvangst was erg hartelijk en gastvrij. Dit gold ook voor het overige personeel. De hotelkamer was ruim en mooi. Goede bedden en schitterend uitzicht. Nadeel is dat het eten en met name het ontbijt erg prijzig is. Verder hebben we een paar fijne dagen gehad. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: januari 2015
Hani A, General Manager van Mercure Grand Jebel Hafeet, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2015

Dear Guest

Im so glad to hear you had a’ wonderful experience with us. Thank you for your kind praise about our team members. We look forward to welcoming you back soon!

Yours sincerely
Hani Al Khouly

Beoordeeld op 30 maart 2014

Een prachtig hotel als je eens één nacht elders wilt slapen, dus als tussen stop is dit ideaal om eens te verblijven. Ligt op een berg van 1.000 km hoogte, dus bij mooi weer een prachtig uitzicht. Inzake hotel zeer vriendelijk en mooi en als tussenstop kan je genieten van een gezellige bar en restaurant. Het eten is perfect en niets op aan te merken.

Datum van verblijf: maart 2014
Reistype: Reisde alleen
Hani A, General Manager van Mercure Grand Jebel Hafeet, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2014

DearGuest

I’m so glad to hear you had a wonderful experience with us. Thank you for your kind praise about our Hotel and staff. We look forward to welcoming you back soon!

Sincerly

Hani AlKhouly

Beoordeeld op 16 maart 2014

Alleen al voor de ligging zeker de moeite waard, een hotel voor wie het letterlijk iets hogerop wil zoeken. Verder ook alles meer dan ok. Prachtige en zeer ruime kamers, goede service en ook alle lof voor restaurant en ontbijtbuffet.
Enige minpuntje is dat je op de kamers geen wifi hebt, enkel internet via kabel. Wel volop free wifi in de lobby...
Jammer genoeg wilde het weer die dag niet echt mee zodat we geen gebruik hebben kunnen maken van de buitenfaciliteiten...

Datum van verblijf: maart 2014

Dear Guest

Thank you so much for your detailed review! I’m happy to hear about your great experience and will sort out the areas that you pointed out. We look forward to your return for another unforgettable experience soon.

Sincerly

Hani Al Khouly