188 US$
Booking.com137 US$
eDreams137 US$
ZenHotels.com188 US$
Beoordeeld op 18 mei 2019

Je wirdt er echt in de watten gelegd, ontbijt is erg uitgebreid. Van de kaart eten is prijzig, mooie bar. Personeel erg vriendelijk. Kamers zijn groot en schoon. Zwembad ligt aan het strand. Voor zo'n groot hotel te weinig parasols

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met fairmont.com
FairmontAjman, General Manager van Fairmont Ajman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2019

Geachte OnAir52424661934,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je recente ervaringen te bekijken. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden, we hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Fairmont Ajman Team

Beoordeeld op 22 november 2018

Mooie kamer met een goede rolstoel toegankelijkheid (mijn vader was mee in een rolstoel), Nadeel was wel doordat de kamer voorzien was van alle gemakken voor een rolstoelpatient, ik nergens de doucekop kon ophangen zodat ik zelf staand kon douchen, Tevens is de douche in het bad en is er geen scherm, waardoor de badkamer verder heel nat geworden zou zijn, Balkon met uitzicht op zee. Tevens uitzicht op de Badr lounge. Hier kon je ;s avonds gezellig buiten wat drinken en bijpraten over de dag. Verder is het hotel van alle gemakken voorzien. Diverse restaurants in en rond het hotel. Diverse watersportactiviteiten.

Datum van verblijf: november 2018
FairmontAjman, General Manager van Fairmont Ajman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2018

Hallo Angelina v,
bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. We zijn blij om te weten dat je een fijn verblijf bij ons hebt gehad. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen.
Fairmont Ajman Team

Beoordeeld op 16 juni 2018

Wij komen uit NEDERLAND.
Dat staat niet bij de keuzes van mogelijke landen van herkomst. Daarom heb ik ons buurland België ingevuld. JAMMER DAT ONS LAND ONTBREEKT OP DE LANGE KEUZELIJST.. Misschien wilt u dat verbeteren en aanvullen?

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met fairmont.com
Beoordeeld op 2 juni 2018 via mobiele applicatie

hotel maakt het verblijf voor de gasten zeker zijn sterren waard.
alles is super netjes,stijlvol. personeel ( thank you samson) is super vriendelijk en behulpzaam. zelfs tijdens ramadan houden ze gewoon rekening mee de toeristen en daar kunnen andere hotels echt nog wat van leren.kamers zijn luxe en hebben een mooi uitzicht op het zwembad en de zee.
buffet ontbijt en diner hebben elke dag andere gerechten en het wordt continue aangevuld.
hotel heeft genoeg ligbedjes, verzorgd de badlakens en zelfs na het uitchecken nog een douche en omkleedruimte voor de gasten.s avonds is er een gelegenheid om in een bar te zitten.
klein minpuntje is misschien de prijs van de drankjes , colaatje is 22 aed dus als snel een kleine 5 euro per blikje.

maar zeker een aanrader!!!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is uitermate geschikt voor een weekje strandvakantie. De kamers zijn werkelijk superlux met uitstekende en erg ruime sanitaire voorzieningen. Service, hygiëne, voorzieningen zijn allemaal top. Bij uitloop van hotel naar strand kom je eerst een zwembad tegen met bar in het water. Ruim afgebakend strand met ligbedden en parasols incl. onbeperkt handdoeken. Prima ontbijtbuffet en voor lunch en diner diverse goed betaalbare mogelijkheden. In 1 woord: super !!!

Datum van verblijf: mei 2018