10 personen bekijken dit hotel
Expedia.com119 US$
eDreams119 US$
getaroom.com132 US$
Beoordeeld op 9 maart 2019 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel met vriendelijk personeel vooral onze concierge Thavinan heeft ons heel goed begeleid en geholpen.
De maaltijden zijn lekker en verzorgd.
Zeker een hotel om aan te bevelen aan vrienden en kenissen.

Datum van verblijf: maart 2019
TheAjmanPalace, General Manager van Bahi Ajman Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2019

Dear BenP3310,

Thank you very much for taking the time to post your lovely review and recommendation. We are delighted to know that we were able to turn your moments into lasting memories. Rest assured that Thavinan will be praised for the job well done.

It would be our great pleasure to have you as our guest once again soon.

Kind regards,

Beoordeeld op 10 februari 2019 via mobiele applicatie

Fijn ontvangst en zeer vriendelijk personeels.
Nette hotel kamers goed schoon.
Goed concact gehad, goed uit gehad van Anu and Rubina.
Heel veel liefs geluk voor jullie
Ga je goeds
Liefs Hermien en Peter ( uit Holland )...,

Datum van verblijf: februari 2019
TheAjmanPalace, General Manager van Bahi Ajman Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2019

Geachte Hermien2216,

Bedankt dat je bij ons bent gebleven en de tijd hebt genomen om je opmerkingen te delen.

We waarderen uw vriendelijke woorden, omdat ze ons motiveren om hard door te werken aan het leveren van service die ons onderscheidt. Ik hoop echt dat we u weer kunnen verwelkomen voor nog een gedenkwaardig verblijf.

Beoordeeld op 10 december 2018 via mobiele applicatie

Sujan heeft ons heel goede service gegeven. Ontbijt was heel goed. strand en zwembad bij het hotel. Zonsondergang.kamer was schoon en het bed was top.Toilet was schoon. Ik heb geweldig genoten van deze plek in Ajman, UAE.

Datum van verblijf: december 2018
TheAjmanPalace, General Manager van Bahi Ajman Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2018

Dear RLugard,

Thank you for your thoughts & views as regards your recent stay with us here at Bahi Ajman Palace Hotel.

Thank you for staying with us and I do hope that I will have the opportunity of welcoming you back again for another memorable stay in the near future.

With kind regards,

Beoordeeld op 5 oktober 2018 via mobiele applicatie

Uitstekend luxe en mooi hotel direct aan zee. en ook een zwembad er bij. Voldoende ligstoelen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is in franse stijl echter geen wijn. Alleen water. Even wennen maar uiteindelijk beviel het uitstekend. Op de kamers hing een ietwat muffige lucht, vermoedelijk komt dit door de vochtige lucht direct aan zee. Al met al een uitstekend verblijf gehad

Datum van verblijf: oktober 2018
TheAjmanPalace, Guest Relations Manager van Bahi Ajman Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2018

Geachte henk927,

Janet Otieno
Guest Relations Manager

Beoordeeld op 21 juni 2018

Wij hadden de pech dat we niet in het Fairmont Ajman hotel konden verblijven gedurende onze twee laatste nachten op onze rondreis in Dubai. In het Bahi Ajman Palace hotel waar wij verbleven kon je geen alcohol verkrijgen enkel water en frisdranken. Het plat water was inbegrepen bij het diner, het bruiswater moest je betalen... raar...
We hebben hier 1 avond Mexicaans buffet gegeten wat lekker was en je had hier een uitgebreide ruime keuze. Het personeel is heel vriendelijk, maar stug.
Voor een lekker pintje kan je in het naastliggende Fairmont hotel gaan, ze hebben daar een leuke bar zowel binnen als buiten en heel veel keuze in bieren en de prijs valt redelijk mee...
Wel een mooi strand met leuke strandbarretjes.

Datum van verblijf: februari 2018
TheAjmanPalace, Guest Relations Manager van Bahi Ajman Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2018

Geachte Nikky069,

Bedankt dat je bij ons blijft en de tijd neemt om je opmerkingen met ons te delen.

Het was teleurstellend om te horen dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen voldeed, omdat wij normaal gesproken onze beste niveau doen door uitstekende service te bieden.

We hopen dat we je weer zullen verwelkomen voor een aangenamer verblijf.

Janet Otieno
Guest Relations Manager