FindHotel101 US$
eDreams101 US$
ZenHotels.com108 US$
Beoordeeld op 7 juni 2019

Nieuw hotel, dus alles zeer netjes. Personeel erg goed getraind, behulpzaam en vriendelijk.
Speciale dank voor Jane de serveerster voor het ontbijt. Zij heeft een zeer prettige stem en met haar gedrevenheid en vriendelijkheid wordt elk ochtendhumeur omgezet in vrolijkheid. Nog nooit ergens meegemaakt dat na 1 ochtend ontbijt iemand al weet wat je kamer is en wat je de vorige dag hebt gedronken. Echt een aanwinst voor het hotel.

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
RadissonBluAjman, Front Office Manager van Radisson Blu Hotel Ajman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2019

Dear Sightseer67450939066,

Pleased to see your review and thank you for choosing to stay at Radisson Blu Ajman.

Personalizing our guest's experience is something we pay utmost attention to and we certainly have succeeded here with Jane's outstanding work in delighting you at the breakfast.

Hope to see you again at Radisson Blu Ajman.

Best regards,

Rahul Dhekne

Beoordeeld op 18 april 2018

Het is een prachtig Hotel in de naaste omgeving wordt nog veel gebouwd maar dat is algemeen in heel Dubai.
Service van de Hotel medewerkers is super staan altijd voor je
Restaurants zijn perfect
Echt een 10 waard

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
RadissonBluAjman, General Manager van Radisson Blu Hotel Ajman, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2018

Beste Danny,

Hartelijk dank voor de positieve feedback. Fijn te horen dat jullie een prettig verblijf hebben gehad bij ons.

Hopelijk mogen wij jullie in de toekomst nog eens bij ons ontvangen.

Warme groeten,

Sid Sattanathan
sid.sattanathan@radissonblu.com

1 week geleden beoordeeld

Datum van verblijf: april 2021
Eric Masalawala, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Hotel Ajman, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

1 week geleden beoordeeld

Datum van verblijf: april 2021

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: maart 2021
Eric Masalawala, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Hotel Ajman, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden