5 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 417
TravelocityUS$ 417
PricelineUS$ 607
Beoordeeld op 27 november 2016

We hebben bij sultan cave, een suite geboekt en we kregen toevallig een suite met een eigen terras! Dit was ideaal met een baby van 10 maanden. Bij sultan bestaat de mogelijkheid om foto's te maken op het dak bij zonsopgang wanneer de luchtballonnen stijgen. We baalden dat we dit niet konden meemaken omdat dit natuurlijk niet te doen is wanneer je kind nog ligt te slapen. Maar vanwege onze prive dakterras was dit mogelijk! Wat hebben we genoten, en prachtige foto's gemaakt!!! Personeel was ontzettend vriendelijk. Ik vroeg om een tapijt waar we op konden zitten wanneer we zouden fotograferen, en ze hadden het in no time geregeld! We kregen van de personeel ook tips wat te bezoeken was in de buurt met een kind en een handige plattegrond mee. Ontbijt was ook erg lekker! Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 23 september 2014

Wat een mooie plek om te verblijven in het gezellige plaatsje Göreme. De diverse balkons geven zicht op de prachtige omgeving en het dorp, maar ook op de overvliegende luchtballonnen vroeg in de ochtend. Het restaurant biedt turkse specialiteiten van uitstekende kwaliteit en smaak, met de houtgestookte buitenoven voor het gegrillde vlees met aubergine.
Het personeel is zeer servicegericht en vriendelijk, alles kan geregeld worden.
De kamers zijn comfortabel en schoon en de cave-rooms voelen heel apart en geborgen.
Het hotel en de kamers zijn smaakvol gedecoreerd met turkse kunst en handvaardigheden uit locale ateliers.
(Er kan gebruik worden gemaakt van het zwembad van het naastgelegen Kelebek Hotel.)

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 24 mei 2014

Een fantastisch hotel van waaruit je alle kanten op kan om de bezienswaardigheden te bereiken.
De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel, chapeau hiervoor.Zeer mooie caverooms met mooie en verzorgde badkamer en zitgedeelte.
Een echte aanrader

Kamertip: waren met 5 personen en hadden 1 suitekamer en 3 gewone kamers welke allemaal even verzorgd waren
Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 21 september 2013

We hebben tijdens onze rondreis door Turkije 4 dagen in Göreme gelogeerd.
Het hotel was wel moelijk te vinden, maar toen we er eenmaal waren hebben we alleen maar goede ervaringen opgedaan.Omdat we aan de achterkant van het hotel stonden werd de auto direct omgereden en voor de deur van ons tijdelijk onderkomen neergezet.
Toen we naar de mogelijkheid van excursies in de buurt informeerden werd er niet geprobeerd om excursies te verkopen, maar werden de te rijden routes uitgestippeld zodat we deze zelf konden rijden.
De kamer was geweldig, uitgehouwen in een grot, zoals alle kamers.
Er was geen AC in de kamer, maar dat was ook niet nodig, Ondanks de nog hoge temperatuur in de streek was het in de kamer koel.
Het ontbijt was het beste wat we tijdens onze reis genoten hebben, een groot aanbod van noten,fruit,brood en yoghurt en alles wat je je verder zou kunnen wensen.

Kamertip: Het is mogelijk om de kamers te bekijken op de website en zo je voorkeur ui te spreken.
Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 7 september 2013

Sultan cave suites is een prima hotel. Mooie kamers deel gebouwd in de grotten waar Cappadocie bekend om staat. Vriendelijke en erg behulpzame medewerkers en een zeer goed restaurant qua ontbijt en diner. Een aanrader!

Datum van verblijf: september 2013