17 personen bekijken dit hotel
TravelocityUS$ 179
Hotels.comUS$ 179
Trip.comUS$ 179
Beoordeeld op 2 september 2016 via mobiele applicatie

Onze hotel ıs zeer goed gelegen op loopafstand van een mooı en gezellıg centrum. De kamers waren ruım en heel netjes en wordt dagelıjks schoongemaakt.
Het personeel ıs heel erg klantvrıendelıjk en bıedt een persoonlıjke servıce aan. Eigenaar Osman is een heel aardige man de verantwoordelıjke van het hotel. Verder was ook het eten zeer lekker en was er een ruıme keuze aan verschıllende gerechten.

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde alleen
DivanGoreme, Ön Büro Müdürü van Divan Cave Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2016

Dear Osman,

Thank you for taking your time to share your great experience about Divan Cave House.We are very happy to hear your lovely review about us. We hope to welcoming you again.

Kind Regards,
Divan Cave House

Beoordeeld op 6 mei 2014

Fantastisch hotel met goede service en heel vriendelijk Engels sprekend personeel. De kamers waren erg comfortabel en schoon. De hotel eigenaar deed er alles aan om het naar je zin te maken en kon verschillende trips voor je regelen. Ik had een fantastisch uitzicht over het adembenemende landschap. Kortom: in één woord: geweldig!!

Datum van verblijf: april 2014
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 12 mei 2013

Met mijn vrouw hebben wij twee dagen in divan cave gelogeerd, schone en grote kamers, uitstekende wi fi, vriendelijke bediening, veel keus bij ontbijt, heet water, maar vooral een mooie uitzicht, jij hebt zicht over heel goreme.

Kamertip: Cave in rots is echt een aanrader voor jonge stellen die van romantiek houden, vraag of die vrij is
Datum van verblijf: april 2013
Beoordeeld op 10 mei 2013

Om te beginnen, is het heel mooi bedacht om hiervan een hotel te maken met de nadruk op de
hygiene en de service is tot op de puntjes geregeld door de heel goed Engels sprekend behulpzame personeel en in het bijzonder de eigenaar die alles voor over heeft om klanten
tevreden te houden. Hierbij moet je aan dagjes uit denken, zoals rondvaart boven de Capadocia, dit wordt geregeld door de eigenaar.(Osman.)
Al met al een heel leuk ervaring om ervan te genieten en na te vertellen aan de mensen die
Turkije van een heel andere cultuur kunnen/willen zien. Ik ben twee keer geweest. Arif.

Kamertip: Ik zou zeker even de foto's van de kamers via de internet bekijken.
Datum van verblijf: juni 2012
Beoordeeld op 14 juli 2012

Het landschap was echt prachtig.
We genoten van een vriendelijk en warm onthaal, de kamers waren ook erg comfortabel.
Een groot voordeel was ook dat het er zeer rustig was. Het hotel heeft ook een heerlijk terras waar je een heel mooi zicht hebt op het prachtig dorpje.

Dus ik raad Divan Cave House zeker aan!

Datum van verblijf: juni 2012