Orbitz.com
Travelocity
Snaptravel
Beoordeeld op 22 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het was een zeer aangename grottenho t el verblijf in capadocia turkije. Ervaar en geniet van historische vakantie gelegenheden in capadocia in het hartje van nevsehir in turkije personeel is vriendelijk en service is optimaal. Ik zou zeggen boek s el en ervaar deze vakamtie waar je ook leuke ballonnen vaart kan toeschouwen

Datum van verblijf: augustus 2019
EmrahV52, Yönetici van Unicorn Cave Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2019

Hallo, allereerst bedankt voor het kiezen van ons. Deze opmerking, gemaakt door u die uw kostbare tijd heeft genomen, heeft ons heel gelukkig gemaakt. Het is onze prioriteit dat u en onze gasten zoals u ons hotel graag verlaten. Heel erg bedankt als familie Unicorn Cave Hotel met de hoop je zo snel mogelijk weer te mogen verwelkomen ...

Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het is echt een geweldig hotel! Super vriendelijk personeel en een super mooi uitzicht op de luchtballonnen. Heerlijk ontbijt in de ochtend. Centrum is op loopafstand. Ik heb een taart gekregen vanuit het hotel op mijn verjaardag (super lief!) Het is echt een aanrader :)

Datum van verblijf: augustus 2019
EmrahV52, Yönetici van Unicorn Cave Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Hallo, allereerst bedankt voor het kiezen van ons. Deze opmerking, gemaakt door u die uw kostbare tijd heeft genomen, heeft ons heel gelukkig gemaakt. Het is onze prioriteit dat u en onze gasten zoals u ons hotel graag verlaten. Als familie van het Unicorn Cave Hotel willen we je heel erg bedanken ...

Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het hotel heel mooi. Alles is naturel. Het ontbijt was heel lekker. Het personeel was heel vriendelijk. Vanaf het terras kon je een mooi uitzicht zien. Ook zag je al die luchtballonnen. Ik heb hier genoten. Het is hier zeker een aanrader!!

Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is heel mooi en de mensen hier zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Het bevindt zich op een goede plek met winkels en restaurants. Mooi uitzicht luchtballonen zijn te zien vanaf het terras. Omtbijt was heel lekker en de kamers waren heel mooi en netjes. Super leuke ervaring zeker een aanrader

Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het is een mooi hotel. De mensen zijn hier heel vriendelijk. Ze helpen je heel graag. Het hotel is een leuke oude plekje. Vanaf het terras zie je de luchtballonnen. Supermooi uitzichtIk ben blij dat ik hier ben gekomen. Dit plekje is echt een aanrader!!