11 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
TravelocityUS$ 43
Hotels.comUS$ 43
TripadvisorUS$ 43
Orbitz.comUS$ 43
FindHotelUS$ 44
Snaptravel
Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het is echt een geweldig hotel! Super vriendelijk personeel en een super mooi uitzicht op de luchtballonnen. Heerlijk ontbijt in de ochtend. Centrum is op loopafstand. Ik heb een taart gekregen vanuit het hotel op mijn verjaardag (super lief!) Het is echt een aanrader :)

Datum van verblijf: augustus 2019
EmrahV52, Yönetici van Unicorn Cave Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Hallo, allereerst bedankt voor het kiezen van ons. Deze opmerking, gemaakt door u die uw kostbare tijd heeft genomen, heeft ons heel gelukkig gemaakt. Het is onze prioriteit dat u en onze gasten zoals u ons hotel graag verlaten. Als familie van het Unicorn Cave Hotel willen we je heel erg bedanken ...

Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het hotel heel mooi. Alles is naturel. Het ontbijt was heel lekker. Het personeel was heel vriendelijk. Vanaf het terras kon je een mooi uitzicht zien. Ook zag je al die luchtballonnen. Ik heb hier genoten. Het is hier zeker een aanrader!!

Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is heel mooi en de mensen hier zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Het bevindt zich op een goede plek met winkels en restaurants. Mooi uitzicht luchtballonen zijn te zien vanaf het terras. Omtbijt was heel lekker en de kamers waren heel mooi en netjes. Super leuke ervaring zeker een aanrader

Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het is een mooi hotel. De mensen zijn hier heel vriendelijk. Ze helpen je heel graag. Het hotel is een leuke oude plekje. Vanaf het terras zie je de luchtballonnen. Supermooi uitzichtIk ben blij dat ik hier ben gekomen. Dit plekje is echt een aanrader!!

Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

Zeker een aanrader voor iedereen die iets aparts zouden willen ervaren, knus gezellig sfeer, super vriendelijke personeel, ontbijt is ook goed. Omgeving veel souvenirs loopafstand is ook goed te doen.

Datum van verblijf: augustus 2019

Hallo, allereerst bedankt voor het kiezen van ons. We hebben je erg blij gemaakt met deze opmerking dat je je kostbare tijd hebt genomen. Het is onze prioriteit dat u en onze gasten zoals u ons hotel graag verlaten. Als familie van het Unicorn Cave Hotel willen we je heel erg bedanken ...