9 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
TravelocityUS$ 57
Hotels.comUS$ 57
TripadvisorUS$ 57
Orbitz.comUS$ 57
Destinia.com
Snaptravel
Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is heel mooi en de mensen hier zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Het bevindt zich op een goede plek met winkels en restaurants. Mooi uitzicht luchtballonen zijn te zien vanaf het terras. Omtbijt was heel lekker en de kamers waren heel mooi en netjes. Super leuke ervaring zeker een aanrader

Datum van verblijf: augustus 2019
EmrahV52, Yönetici van Unicorn Cave Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Hallo, allereerst bedankt voor het kiezen van ons. Deze opmerking, gemaakt door u die uw kostbare tijd heeft genomen, heeft ons heel gelukkig gemaakt. Het is onze prioriteit dat u en onze gasten zoals u ons hotel graag verlaten. Als familie van het Unicorn Cave Hotel willen we je heel erg bedanken ...

Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het is een mooi hotel. De mensen zijn hier heel vriendelijk. Ze helpen je heel graag. Het hotel is een leuke oude plekje. Vanaf het terras zie je de luchtballonnen. Supermooi uitzichtIk ben blij dat ik hier ben gekomen. Dit plekje is echt een aanrader!!

Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

Zeker een aanrader voor iedereen die iets aparts zouden willen ervaren, knus gezellig sfeer, super vriendelijke personeel, ontbijt is ook goed. Omgeving veel souvenirs loopafstand is ook goed te doen.

Datum van verblijf: augustus 2019

Hallo, allereerst bedankt voor het kiezen van ons. We hebben je erg blij gemaakt met deze opmerking dat je je kostbare tijd hebt genomen. Het is onze prioriteit dat u en onze gasten zoals u ons hotel graag verlaten. Als familie van het Unicorn Cave Hotel willen we je heel erg bedanken ...

Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

Met 3 gezinnen in t hotel verbleven, ruime kamers, schoon en vooral vriendelijk personeel.
Echt een aanrader! Prijs kwaliteit verhouding prima. Kinderen hebben het ook naar hun zin gehad. Ontbijt was lekker vers.

Beoordeeld op 25 april 2019 via mobiele applicatie

Hele leuke tussen stop in dit vriendelijke mooie Hotel. Deze hoteleigenaars zijn net begonnen en doen dit met veel passie, ze hebben een leuke balkon waar je kan genieten van de heerlijke ontbijt, unicorn

Datum van verblijf: april 2019
EmrahV52, Yönetici van Unicorn Cave Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2019

Thank you for choosing Unicorn Cave Hotel to stay and for your lovely words regarding our hotel. It is so kind of you to take your time to share this positive and constructive feedback Your advice will serve as an encouragement to whole of us to keep on providing such high standards of service. We look forward to see you again.

Best regards,

Emrah VAROL