Priceline
Gratis annuleren tot 26/05/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.comUS$ 124
Orbitz.comUS$ 124
TravelocityUS$ 124
Beoordeeld op 16 juni 2016

Voor de 2e keer in dit hotel verbleven en wederom was het geweldig. Kamers werden prima schoongemaakt, buffetten waren ruim voorzien, heerlijke dranken en snacks bij de verschillende bars en de strandstoelen op de pier beneden waren een heerlijke plek om van de zon te genieten. Kluisjes op de kamer zijn gratis, minibar wordt dagelijks aangevuld met water en frisdrank en wifi op de kamer. Ivm onrusten was het niet druk in het hotel, maar verder krijg je er weinig van mee. Personeel is ook zeer vriendelijk en niet opdringerig. Ligging centrum is wel ver, meer dan 2km, maar de dolmus bus rijdt regelmatig langs het hotel. Wij zelf hadden een handige scooter gehuurd.

Kamertip: Een paar kamers hebben een minibalkon, maar dat is prima om te ruilen via de receptie. Zeezicht is aan te raden.
Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 5 juni 2016

heel goed hotel. Ontvangen in het nederlands( wat niet perse hoeft, maar was leuk) lekker eten, personeel probeert zijn klanten zoveel mogelijk in de watten te leggen. Prachtige ligging. Taxi service aan het hotel, als met met 4 is om naar het centrum te gaan, is het goedkoper de taxi te nemen ipv van een dolmus

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 22 mei 2016 via mobiele applicatie

Een super de luxe hotel, waar je als gast super wordt behandeld.
Niets is teveel , uiterst vriendelijk.
Voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste.
Wie verwend wil worden , twijfel niet en laat je hier verwennen.
De gastvrijheid kent hier geen grenzen.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 18 mei 2016

Wij zijn al 5 keer afgereisd naar korumar, het blijft een fantastisch hotel. Een minpuntje is de veroudering van de kamers. Uitzicht vanaf het zwembad is geweldig. Personeel heel vriendelijk en zullen proberen er een topvakantie van te maken. Veel mensen komen terug naar Korumar!

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 11 mei 2016 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel, vriendelijk personeel, lekkere en gevarieerde all-in. Zwembad net goed van grootte. Steeds verse badlakens beschikbaar aan het zwembad. Zalig buitenterras om te dineren met zicht op de zee. Netjes. Niet ver van de stad met winkeltjes. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: augustus 2015