Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een week samen met mijn zoon van 6 inart sun cite geweest. Niks op aan te merken. Kamers wat simpel en gedateerd. Maar verder top hotel goede animatie en zeker voor deze prijs.
We verbleven op logies wel een keer in het hotel gegeten en het eten was goed en normaal geprijsd. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 2 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben met onze 2 kinderen 12 dagen genoten in dit appartement complex. Wij hadden een 3 kamer appartement. Bedden wat aan de korte kant maar slapen prima. Het is simpel maar erg netjes. Wij hadden uitzicht over het grote zwembad waar ook het vertier s'avond is. Het avond programma stopte omstreeks 2300u. Gezellige sfeer. Geen beoordelingen over het eten, wij genoten alleen logies. Er verblijven voornamelijk Engelse en Russische gasten. Geen last van gehad!
Op loopafstand van het strand en boulevard . 30 min lopen naar oud side.
Wij zouden zo weer terug gaan.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 9 september 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel waar alles aanwezig is. Alleen vol met Russen die geen normen en waarden kennen en die toch wel een stuk vakantie vreugde weg nemen. Afstand naar de zee ver, maar prima alternatief is de strandbus naar een onwijs mooi strand en accommodatie. Schoonmaak zou beter kunnen maar snap dat door de vuiligheid die achter gelaten wordt, de dames van de housekeeping te weinig tijd hebben.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 8 augustus 2017 via mobiele applicatie

We zijn hier 2 weken geweest en alleen maar positieve ervaringen genoten. Goed eten en h
et personeel is top!!! Met Sahin en Sefer hebben we erg gelachen en ze hebben ons aan alle kanten verwend. Super hotel

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 29 juli 2017 via mobiele applicatie

Top vakantie, leuk personeel, goed eten. Schone zwembaden. Voor goed etensadvies vraag naar sahin hij kan je heerlijk eten aanraden. Echt goed en vriendelijk persoon. Goede kamers, goede bedden. Veel te doen, zwembaden, haman, kapper, internet-cafe. Kids show. Avond entertemant.

Datum van verblijf: juli 2017