Beoordeeld op 19 oktober 2018

Periode : 06/10/2018 – 17/10/2018 voor de 12e maal.

Sinds 2011 dat zegt genoeg over Barut Hemera, het is thuis komen !
Er zijn dan ook veel vaste klanten uit alle landen. Het is steeds een leuk weerzien.

Een goed gelegen hotel met een prachtige ruime onderhouden tuin.

De lobby met receptie en bar is modern, zeer ruim en netjes met voldoende zitruimte.
Aan de receptie spreekt men engels, frans, duits ! Ze helpen u met de glimlach snel verder.
In de lobby naar rechts is er nog een zitruimte TV, boeken en de brochures van de reisagentschappen.
Aansluitend een terras met bediening.
Ozan één van de garçons in de lobby is zeer vriendelijk, gedienstig, snel.
Doet zijn best om wat Nederlands te spreken. Buiten aan de lobby zijn er 2 salons om eventueel te wachten bij vertrek, of iets te drinken.
Men kan ook daar een drankje laten serveren.

Mr. Burak : Guest-relations doet dagelijks zijn ronde om te zien of alles in orde is.
Hij is een zeer vriendelijke en hulpvaardige man die de gasten graag tevreden stelt.

Bij aankomst op de kamer : fruit van Tui. Koekjes, wijn, chocolaatjes van Barut Hemera. Een leuke attentie.
Onze kamer ruim genoeg, 1 dubbel bed en een 1-persoons. Dagelijks gereinigd en zeer netjes. Badkamer klein maar praktisch ingericht met ruime douche,. Dagelijks aangevulde verzorgingsproducten. Minibar dagelijks gevuld.
Terras 2 stoelen tafeltje.

Het eten is warm, zeer lekker en afwisselend in het hoofdrestaurant.
Dit jaar was er in oktober geen show-cooking.

Buffet-restaurant met terras.

Voor de lunch zijn er eveneens mogelijkheden genoeg om buiten te eten :

Poolbar met snacks (pizza, hamburgers e.d.) aan het animatie zwembad.

In het Olive restaurant – bar is de bediening door Ali, Reçept en Seyfi zeer vriendelijk en snel. Seyfi spreekt wat nederlands wat een prettige ervaring is.

De wifi is overal goed, behalve in en rond het buffet-restaurant, soms werkt het, soms niet maar voor ons geen probleem.

In de Patisserie (dichtbij het hoofdrestaurant) is er ook buiten een gezellig terras,
genoeg keuze aan dessertjes, koffie, ijs, aangenaam om er te zitten.

De à la carte restaurants hebben we niet gedaan daar in het Buffet-restaurant keuze genoeg was en zeer lekker. Wel lovende commentaar gehoord van andere gasten.

Het privéstrand is gelegen aan de wandelboulevard, voldoende ligbedjes.

Ook de beachbar is gezellig eveneens met de mogelijkheid tot lunchen.
Meer dan genoeg zitplaatsen.

Daar is ook het animatie podium.

De zwembaden zijn goed onderhouden. De ligbedjes zowel op het strand, tuin als aan de zwembaden mogen stilaan vernieuwd worden.
Zwembadhanddoeken kan men dagelijks vernieuwen.

Een grote mooi onderhouden tuin met ligbedjes, hemelbedden met zicht op zee.
De tuin komt tot aan de wandelboulevard. De promenade over en daar is het
privéstrand. Er is in zee een ponton aangelegd wat een leuke ervaring is om op te stappen.

Aan de poolbar van het animatie-zwembad is er regelmatig livemuziek. Deze sluit om 23u maar men kan nog laat in de lobby terecht.

Eens buiten het hotel zijn er winkeltjes, bars, restaurants.

De ligging van het hotel is prima :

Men kan langs de boulevard wandelen tot in Side ongeveer 45 min afhankelijk
van de persoon.

Langs de hoofdstraat kan men wandelen tot in Kumkoy : groot shoppingcentrum.

Zaterdags is er een gezellige markt in Side. Op maandag in Manavgat.

Dolmusje stopt voor het hotel en er staan eveneens taxi’s.

Bedankt Mister Ahmet Sem, Mister Burak en personeel voor de prima en vriendelijke service en keer op keer een super vakantie !
Tot in Mei 2019 !

Kamertip: De meeste kamers zijn rustig gelegen. Hogere kamers hebben een mooier uitzicht.
Datum van verblijf: oktober 2018
BarutHotels, Genel Müdür van Barut Hemera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2018

Geachte heer, Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van deze fijne ervaring met ons. Dank voor de mooie complimenten voor mijn team en ik hoop u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in het Barut Hemera
Met feestelijke kerstgroet,

Beoordeeld op 17 september 2018

Hotel bestaat reeds tientallen jaren maar wordt jaarlijks gerenoveerd.diverse thema buffeten welke aangevuld worden met Turkse keuken, dranken topkwaliteit en gratis. Bij ieder bezoek krijgt men een mooie strand tas gratis aangeboden.De uitgebreide tuin en aansluitend strand zijn een pluspunt. SPA goed onderhouden met aansluitend binnen zwembad mooie een aangename lobby met bar gezellig vertoeven. Een ervaring om te herhalen.

Kamertip: Toegankelijk voor mindervaliden aangepaste wegen en liften
Datum van verblijf: september 2018
BarutHotels, Genel Müdür van Barut Hemera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2018

Geachte Gast,

Uiteraard hopen wij u nog een keer te mogen verwelkomen in het hotel om u de service te geven welke u van ons verwacht.

Met vriendelijke groeten,
Algemene Directeur

Beoordeeld op 6 september 2018 via mobiele applicatie

Last minute deze vakantie geboekt.
We werden meteen vriendelijk ontvangen door het personeel en uitgenodigd om iets te drinken aan de bar. Vrij snel werden we begeleid naar onze kamer.
De kamer, waar alles aanwezig is, was voldoende ruim met een balkon. De badkamer is niet hypermodern noch ouderwets.
Het eten bij ontbijt is ruim en je hebt voldoende keuze. Overdag heb je bij de verschillende bars en restaurants. Je kan er zowel buffet alsook a la carte eten.
Het avondeten was voor mij iets te beperkt. Na een dag of 5 begint het eten toch wel wat tegen te steken omdat het vaak dezelfde dingen zijn en vrij beperkte keuze. De a la carte restaurants zijn van perfecte kwaliteit. Het duurt wel een dag of 4 vooraleer je daar ergens kan gaan eten dus het is echt wel nodig om in het begin van de reis meteen te reserveren.
Over het personeel kan ik alleen maar positief zijn. Ze zijn er overal snel bij en ze zorgen echt dat je meteen bedient wordt. Ze zijn ook erg vriendelijk en maken snel een praatje met je.
Het animatieteam is gewoon top van de top. Misha, Frankie, Totti... ze zijn gewoon subliem.
Iedere avond is er ook een show. Soms was deze zeer goed en soms iets minder. Daarnaast was er ook iedere avond live music bij de beachbar waar je gezellig iets kon drinken tot 23u.
Dik verdiend 5 sterren en ik kom er zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: augustus 2018
BarutHotels, Genel Müdür van Barut Hemera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2018

Geachte gast,

Bedankt voor uw recente verblijf bij Barut Hemera en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een positieve review te plaatsen.
Wij kijken er naar uit om u te verwelkomen tijdens uw volgende reis naar Side

Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 3 september 2018 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel, propere kamers, goede bediening zowel aan de bars als in het restaurant, zeer lekker en gevarieert eten. We hebben en fantastiche tijd gehad. Animator misha zorgde ervoor dat we ons geen moment verveelde, top animator!!

Datum van verblijf: augustus 2018

Geachte Siemen V,

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve feedback naar aanleiding van uw verblijf bij ons. Onze focus ligt op de service, met als doel uw verblijf zo aangenaam en persoonlijk mogelijk te maken.

Met vriendelijke groeten,
Algemene Directeur

Beoordeeld op 11 augustus 2018

Prachtige vakantie in een supermooi hotel, het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Piekfijne onderhouden tuinen en zwembaden.
Groot gezellig restaurant met een heel gevarieerde lekkere keuken en dessertbuffet, ook de mogelijkheid van verschillende a la carte restaurants.
Het is ook leuk vertoeven in één van de prachtige bars met terras, waar men op een vriendelijke wijze, kwalitatieve dranken serveert. Iedere avond is er animatie.
Netjes onderhouden gebouwen en kamers, ook naar veiligheid toe voldoet dit resort aan alle brand - en veiligheidsvoorschriften.
Hierbij wil ik nogmaals de betrokken mensen bedanken voor mijn bezoek aan mijn brandweercollega's in Manavgat.
Bedankt voor de supermooie vakantie.

Rik H

Datum van verblijf: juli 2018
BarutHotels, Genel Müdür van Barut Hemera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. Bedankt voor de mooie complimente en ik kijk ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.