Beoordeeld op 18 november 2018 via mobiele applicatie

Ik mag wel zeggen dat ik Barut kenner ben want al in veel hotels geweest van hun. Altijd prima en goed echter helaas deze keer niet echt tevreden. Was op uitnodiging in Arum voor weekend. Kamer was oke en alles aanwezig zoals je gewent bent bij Barut. Behalve het ontbijt was zowel lunch als diner erg matig en vaak koud. Het diner in specialiteiten restaurant was oke maar geen 10 en bediening was gehaast en binnen uur alweer buiten. Dit kan echt beter. Savonds zoals zo vaak buiten het hoog seizoen zeer weinig animatie en vertier. De live muziek op beide avonden was wel zo slecht ongelofelijk echt Barut onwaardig in het hoogseizoen is dit altijd en overal zeer goed dus begrijp dit niet of.....besparen want dit kan never nooit veel gekost hebben. Bediening is vriendelijk en correct zoals gewend bij deze top keten. Kortom vond Arum echt minste keus wat jammer was omdat we uit eigen ervaring weten dat het ook anders kan. Laten het maar houden op toeval. En vlg keer.....weer naar Barut hoor !!!

Datum van verblijf: november 2018
BarutHotels, Genel Müdür van Arum Barut Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2018

Dear Nico E,

Thank you for being our guest and sharing your review.
We are sorry we missed meeting some of your expectations. We will evaluate what we can do differently going forward and We are definitely looking forward to create the excellent experience for you on your next visit.

Namık Aydın

Beoordeeld op 23 oktober 2018

Ben hier tot 2 maal toe geweest en tot 2 maal toe een heerlijke vakantie gehad! Zeker buiten het seizoen aan te raden. Op wandelafstand van side bereikbaar via een prachtig aangelegde dijk die je van het hotel direct kan bereiken. Het personeel is heel vriendelijk. Overal drinken, water en eten voorzien. Voor ieder wat wils en dan kog eens Leeneer ook Veel mogelijkheden, a la carte restaurant is van hoog niveau voor Turkije vind ik persoonlijk, voelde me ff in België. Ik vind dit echt qua prijs/kwaliteit het beste hotel van Turkije waar ik er toch al veel gedaan heb. Ook side en manavgat zelf zijn aangenaam om te bezichtigen en markten te doen.

Datum van verblijf: april 2018
BarutHotels, Genel Müdür van Arum Barut Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2018

Dear Nathalie_bogaert,

Thank you very much to experience Barut Arum on your Holiday.
It is a pleasure reading about the excellent services you received from our staff. This is what we strive to do every day, so we thank you for acknowledging our efforts.
We appreciate you staying with us.

Beoordeeld op 7 september 2018

Tijdens het douchen in een minder valide badkamer waar het water niet wegliep, is er iemand van ons reisgezelschap hard gevallen van een ingeklapte douchestoel. Het hotel wees alle verantwoordelijkheid af en we kregen verwijten zoals: het zal wel aan Uzelf liggen en waarom bent U niet eerder gevallen. Ook was de douchestoel uit het buitenland dus het hotel was nooit verantwoordelijk voor letsel van een slechte badkamer. zo'n slechte ervaring en slechte service en reactie van het management, zorgen er voor dat wij een slecht gevoel aan dit hotel overhouden. De reactie van het hotel vonden wij onbeschoft. Dit verwacht je niet van een 5 sterren hotel.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 16 juli 2018

Hotel is onderdeel van Barut keten, uitstekend gelegen aan boulevard op wandelafstand van Sidestad.
Uitstekend all-in resort, voorzien van ( als extra ) diverse restaurants doe ook onder het all-in concept vallen.
Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend !
Komen hier graag terug

Datum van verblijf: juni 2018
BarutHotels, Genel Müdür van Arum Barut Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2018

Dear _jmmdekort,

Thank you for taking the time to share your recent experience at Barut Arum.
I really appreciate your positive comments and high rating about our hotel. It was a great pleasure reading you have a wonderful holiday.
We are definitely looking forward to create the another excellent experience for you on your next holiday.

Beoordeeld op 21 februari 2018

Heel goed hotel, mooie tuin, mooie kamers, veel verschillend en lekker eten.
zonder trappen naar de wandelweg en naar de zee.
Iedereen is even vriendelijk en behulpzaam.
Overal even proper !!!. We komen zeker terug naar Barut Arum.

Kamertip: Bijna overal toegankelijk, behalve de appartementen is met een trap.
Datum van verblijf: februari 2018
BarutHotels, Genel Müdür van Arum Barut Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2018

Dear Simonnejanssens,

Thank you very much for your excellent review.
It's a great pleasure to know that you have a great time at Barut Arum and speacial thanks for taking the time to share your experience at Barut Arum. We are definitely looking forward to create another brilliant experience for you in the near future at Barut Arum.